England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

چهار دلیل برای اینکه خرید بیزینس در کانادا ریسک بالایی دارد

بسیاری از شما علاقه دارید که در کانادا یک بیزینس بخرید. اما پیشنهاد ما این است که قبل از خرید بیزینس در کانادا کار خوب فکر کنید، زیرا ریسک بالایی دارد. با چهار دلیل به شما می‌گوییم که چرا خرید بیزنس در کانادا پرخطر و پرریسک است:

دلیل اول –  اگر شما در کشور کانادا نباشید، ممکن است نتوانید اعتبار و صحت بیزینس را خوب و دقیق بسنجید. در برخی موارد شاید حتی متوجه واقعی بودن یا نبودن بیزینس هم نشوید.

دلیل دوم – قیمتی که بیشتر فروشنده‌ها به شما می‌دهند، واقعی نیست. گاهی اوقات هم ایجنت‌ها یا واسطه‌ها باعث بالا رفتن کاذب قیمت بیزنس می‌شوند. ممکن است قیمتی که برای آن کسب و کار ارائه می‌کنند، واقعاً منطقی نباشد و آن بیزینس آنقدرها هم ارزش مالی نداشته باشد.

دلیل سوم – باید ببینید آیا خرید بیزینس به اهداف مهاجرتی شما کمکی می‌کند و آیا با این کار می‌توانید وارد برنامه‌های مهاجرت به کانادا شوید یا نه؟ چون خرید هر بیزینس الزاما به این معنی نیست که در ادامه حتما می‌توانید اقامت بگیرید.

دلیل چهارم – شرایط واقعی آن بیزینس را باید بسنجید. قانون کانادا این است که هنگام خرید یک بیزینس باید صورت‌های مالی آن در سه سال گذشته به شما ارائه شود. سنجش صحت و اعتبار این صورت‌های مالی کار ساده‌ای نیست و حتما باید اعتبارسنجی این مدارک دقیق انجام شود.

به این چهار موضوع باید دقت کنید و اگر نتوانستید از آنها مطمئن شوید، بهتر است دور خرید بیزینس در کانادا را خط بکشید.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین