Search
Close this search box.
پخش ویدیو

مهاجرت کنم؟ مهاجرت نکنم؟

من خودم به عنوان فردی که ۱۰-۱۱ سال کار مشاوره انجام می‌دهم، واقعا در پایان مشاوره‌هایم به بعضی از افراد می‌گویم که: «به نظر من بهتر است که شما فعلا مهاجرت نکنید!»

اگر آمادگی مهاجرت را ندارید، mindset شما آماده نیست و یا زبان شما ضعیف است، من توصیه می‌کنم که مهاجرت نکنید و صبر کنید تا مقداری به جلو پیش بریم تا ببینیم اوضاع به چه شکل خواهد شد.

اما از طرفی برای خیلی از افراد، مهاجرت می‌تواند خیلی خوب باشد، منجر به پیشرفت شود و دریچه‌های جدید را به روی شما باز کند.

پس این موضوع کاملا نسبی است و نمی‌توان یک نسخه کلی برای تمام افراد پیچید. بستگی به شرایط شما، انگیزه‌های شما، اهداف شما و خیلی فاکتورهای دیگر دارد.

من همیشه در مشاوره‌هایم به افراد می‌گویم اگر شما و خانواده‌تان در کشور خودتان خوشحال هستید و اهدافی که دارید، به ثمر می‌رسند، پس الزامی به مهاجرت کردن وجود ندارد. مهاجرت مشکلات خودش را هم دارد. دلتنگی، دوری از خانواده و بعضی اوقات تنهایی.

بنابراین مشکلات مهاجرت و دستاوردهایی که مهاجرت ممکن است برای شما به ارمغان داشته باشد را در یک ترازو بگذارید و سبکن سنگین کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که: درست است که مهاجرت کردن سخت است اما در هر سختی یک رشدی هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به کانادا

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین