Search
Close this search box.
پخش ویدیو

مهاجرت به کانادا برای نیروی کار ماهر

مهاجرت به کانادا به عنوان نیروی کار ماهر می تواند برای بسیاری از افراد روش بسیار مناسبی باشد؛ چرا که هم کم هزینه است و هم این امکان را به شما می‌دهد که با اقامت دائم وارد کانادا شوید. 

برای مهاجرت از این طریق شما باید واجد شرایط خاصی باشید. خود دولت فدرال تعدادی روش های مهاجرتی دارد که به آن‌ها فدرال اسکیلد ورکر می‌گویند. استان کبک هم یک روش مهاجرتی مخصوص به خود دارد که به آن کبک اسکیلد ورکر می‌گویند. تعدادی روش های مهاجرتی دیگر هم وجود دارد که مخصوص دیگر استان‌های کاناداست. مثل ساسکاچوان و نیوبرانزویک. 

اما از کدام یک از این روش‌ها باید اقدام کنید؟

 روش مهاجرتی نیروی متخصص کبک برای کسانی است که در سطوح بالا به زبان فرانسوی مسلط هستند. این روش یک سیستم امتیاز بندی مخصوص به خودش دارد که شما می‌توانید از طریق ابزارهای آنلاین امتیاز خود را محاسبه کنید. در سایت ویزا موندیال هم این امکان وجود دارد و می توانید ببینید واجد شرایط هستید یا نه.
محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت کاری به کبک

 روش نیروی کار ماهر یا فدرال اسکیل ورکر دو مرحله‌ای است که در مرحله دوم وارد اکسپرس انتری می‌شود. این روش، راه خیلی خوبی است اما متاسفانه امتیاز بسیاری از متقاضیان به حد نصاب برای این روش نمی‌رسد. در این سیستم در حال حاضر حداقل امتیاز ها ۴۵۰ به بالا است. کسی می‌تواند این حداقل امتیاز را کسب کند که فوق لیسانس، آیلتس ۷ به بالا و سابقه کار داشته باشد. در غیر اینصورت امتیازاتش به این حد نصاب نخواهد رسید.

 اما روش های بسیار متنوعی هم در برنامه های مهاجرت استانی کانادا وجود دارند که شما باید با توجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب کنید.

 به طور کلی اقدام برای روش اسکیلد ورکر یا همان نیروی کار ماهر کمی دشوار است. شرایط افراد باید از حالت مینیمم یا حداقلی کمی بهتر و بالاتر باشد. سطح زبان، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و سن‌شان باید در شرایط مناسبی باشد تا بتوانند اقدام کنند.

 در حال حاضر در سیستم اکسپرس اینتری فدرال، اگر آیلتس بالای ۷ نداشته باشید، سنتان کمتر از ۳۵ سال نباشد و فوق لیسانس نداشته باشید، نمی‌توانید برای این روش اقدام کنید و باید روش‌های مهاجرتی دیگری را بررسی کنید.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین