England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا چیست؟

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا بستگی به نوع ویزایی دارد که می‌خواهید درخواست دهید. برای ویزاهای کوتاه مدت مثل ویزای توریستی کانادا، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کار در کانادا باید مدارکی را ارائه دهید که اداره مهاجرت به این نتیجه برسد که شما قصد اقامت بلندمدت در کشور کانادا را ندارید.

به عنوان مثال اگر برای ویزای تحصیلی اقدام می‌کنید، مدارک شما باید نشان دهنده وضعیت شغلی، پیشنهادات شغلی احتمالیتان و گره‌هایی که با کشور خود دارید، باشد. در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیلتان در کانادا، به کشور خود بازمی‌گردید.

پس به جز مدارک کلی شامل پاسپورت، شناسنامه و ترجمه مدارک تحصیلی، مدارک جزئی شما باید کمک کنند که قطعیت خروجتان از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی را نشان دهند.

یا مثلا اگر برای ویزای توریستی اقدام می‌کنید، باید نشان دهید که چرا بعد از پایان بازدیدتان از کانادا به کشور خود برمی‌گردید.

اما در ویزاهای بلندمدت مثل ویزای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در کانادا، خوداشتغالی کانادا، ویزای استارتاپ کانادا و اسکیل ورکر به جز مدارک جنرال، مدارک دیگری نیاز دارید که البته لازم نیست نشان دهد که قصد ترک کانادا را دارید.

مثلا در ویزای کارآفرینی شما به یک طرح تجاری دقیق یا بیزینس پلن نیاز دارید. این طرح باید نشان دهد که بیزینسی که قصد راه‌اندازی آن را دارید، دقیقا چیست و چه تحقیقاتی برای آن انجام داده‌اید.

در ویزای خوداشتغالی هم شما نیاز به یک بیزنس پلن دقیق دارید.

در ویزای استارتاپ هم داشتن بیزینس پلن استارتاپی لازم است.

پس مدارک لازم بسته به روش‌های مهاجرتی متفاوتند. البته تعدادی از این مدارک جنرال ثابت هستند و برای همه روش ها باید ارائه شوند اما برخی اختصاصی هستند و باید متناسب با هر روش به طور دقیق و کامل، جمع‌آوری و ارائه شوند.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین