England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

گپ تحصیلی چه تاثیری بر اخذ ویزای کانادا می‌گذارد؟

یکی از مواردی که آفیسرهای اداره مهاجرت هنگام بررسی پرونده های متقاضیان ویزای تحصیلی کانادا در نظر می گیرند، گپ تحصیلی است.

گپ تحصیلی یعنی فاصله ای که بین مقطع تحصیلی قبلی شما با مقطع بعدی افتاده است.

سوالی که برای آفیسرها پیش می‌آید این است که این زمان را شما مشغول به چه کاری بوده‌اید؟ آیا کاری که انجام می داده‌اید، مرتبط با رشته شما بوده یا نبوده؟ و حالا چه برنامه‌ای برای آینده خود دارید؟ و چرا تصمیم گرفته‌اید بعد از چند سال درس خود را در مقطع بالاتر و در کشور کانادا ادامه دهید؟

این ها سوالاتی است که در استادی پلن و نامه وکیل شما باید کامل و دقیق پاسخ داده شود. پاسخ به این سوالات می تواند آفیسر را قانع کند که قصد شما واقعا تحصیل در کاناداست و هدفتان این نیست که بعد از پایان تحصیلاتتان در کانادا بمانید. در این خصوص مقاله چطور استادی پلان بنویسم؟ را مطالعه کنید.

پس گپ تحصیلی می تواند در پرونده ویزای تحصیلی شما تاثیر منفی بگذارد مگر اینکه شما بتوانید آن را خیلی خوب توضیح دهید.

مثلا یکی از دلایلی که می توانید مطرح کنید این است که بعد از چند سال تجربه کاری، حالا می خواهید دانش خود را ارتقا دهید یا مهارت های جدید کسب کنید. حالا تصمیم دارید چند سال دانش خود را به روز کنید و بعد به کشورتان بازگردید و در موقعیت شغلی بهتر کار کنید.

ما در ویزا موندیال به شما کمک می کنیم تا با یک سناریوی درست و پاسخ های کامل و منطقی بتوانید گپ تحصیلی خود را پر کنید تا ریسک ویزای شما افزایش پیدا نکند.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین