Search
Close this search box.
پخش ویدیو

تاثیر داشتن دیپلم کانادایی در ورود به دانشگاه های کانادا

آیا گرفتن دیپلم کانادایی، کمکی به گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های این کشور می‌کند یا نه؟ این سوال بسیاری از والدین است. برای پاسخ به این سوال باید مقدمات و شرایط ورود به دانشگاه‌های کانادا را بررسی کنیم. یکی از شروط اصلی ورود به دانشگاه‌ها و کالج های کانادا، داشتن دیپلم دبیرستان است که گرفتن آن از کانادا یا ایران تفاوت چندانی ندارد. علاوه بر آن باید مهارت زبانی شما در یک سطح مشخص باشد تا واجد شرایط ورود به مراکز آموزش عالی کانادا شوید.

کسی که در مدارس کانادا درس خوانده، معمولا نیازی به ارائه مدرک زبان ندارد که این مسئله یکی از مزایای تحصیل در مدارس کانادا است. همچنین برخی از دانشگاه‌ها برای بعضی رشته ها ترجیح میدهند فارغ التحصیلان مدارس کانادایی را جذب کنند، اما تعداد این نمونه‌ها بسیار کم و انگشت شمار است.

پس اگر شما دیپلم خود را در ایران یا هر کشور دیگری اخذ کرده‌اید و اکنون قصد دارید برای تحصیلات عالی خود به کانادا بیایید، جای هیچ نگرانی نیست و شما می‌توانید بدون هیچ مشکل خاصی این هدف خود را پیگیری کنید. فقط توصیه ما این است که زبان خود را در کشور مبدا تقویت کنید تا برای نمره آن مشکلی نداشته باشید. 

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین