England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

درآمد دانشجویی در کانادا چقدر است؟

بسیاری از افرادی که به عنوان دانشجو وارد کانادا می‌شوند، دغدغه پرداخت شهریه و هزینه‌های زندگی خود را دارند و این سوال برایشان پیش می آید که چقدر می توانند با کار همزمان با تحصیل در کانادا کسب درآمد کنند.

جواب این سوال را به سه دسته تقسیم می کنیم: افراد مجرد، متاهل های بدون بچه و متاهل های با بچه! جواب برای افراد فرق می کند. فرد مجردی که خودش تنها زندگی می‌کند اگر ۲۰ ساعت در هفته کار کند، به صورت میانگین با توجه به نوع کار، ساعتی ۱۴ تا ۲۰ دلار می‌تواند درآمد داشته باشد. این درآمد معمولاً به اندازه‌ای است که هزینه‌ های زندگی در کانادا را کاملا پوشش می‌دهد اما باید پول شهریه را از قبل باید داشته باشد.

 گروه دوم زوج‌هایی هستند که بچه ندارند که طبیعتاً چون دو نفر هستند امکان درآمدزایی بیشتری دارند. فرد دانشجو که باز هم امکان کار پارت تایم را دارد اما همسرش هم امکان کار تمام وقت دارد. تجربه نشان داده که این گروه به راحتی هم هزینه تحصیل در کانادا و هم هزینه‌های زندگی خود را در کانادا تامین می‌کنند و مشکل خاصی ندارند.

 اما گروه سوم متاهل هایی هستند که بچه دارند. برای این گروه شرایط کمی پیچیده‌تر است چرا که یکی از پدر و مادر باید مراقب فرزندشان باشد و به همین دلیل ساعت‌های کمتری را می‌توانند کار کنند. برای این گروه مثل مجردها پیشنهاد ما این است که هزینه های زندگی را در کانادا به دست بیاورند اما هزینه‌های تحصیلشان را از کشور مبدا با خود بیاورند.

باید بگوییم که  در همه این سه گروه کسانی هستند که بدون پشتوانه مالی، همه هزینه تحصیل و زندگی خود را در کانادا به دست می‌آورند. برخی افراد مشاغل خود اشتغالی را انتخاب می‌کنند تا محدودیت زمانی برای کار نداشته باشند و درآمد بالاتری داشته باشند.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین