Search
Close this search box.
پخش ویدیو

رنکینگ دانشگاه چه تاثیری روی ویزای تحصیلی کانادا می گذارد؟

بعضی از متقاضیان تحصیل در کانادا فکر می کنند هر چقدر رنکینگ دانشگاه بهتر باشد، شانس بیشتری برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا دارند و یا هرچه رنکینگ دانشگاه ضعیف تر باشد، ریسک ویزا بیشتر می شود. آیا این موضوع صحت دارد؟ باید بگوییم پاسخ این سوال بستگی به نگاه ما دارد.

به طور کلی آفیسر اداره مهاجرت می خواهد به این نتیجه برسد که هدف شما واقعا تحصیل در کاناداست و اینکه بعد از فارغ التحصیلی حتما کانادا را ترک خواهید کرد. بنابراین تحصیل در دانشگاهی با رنک بهتر می تواند آفیسر را به این نتیجه برساند که هدف شما واقعا درس خواندن و بعد ترک کاناداست. از این لحاظ و با این نگاه پاسخ سوالی که در ابتدا پرسیده شد، مثبت است. بله رنکینگ دانشگاه می تواند تاثیر مثبت در شانس دریافت ویزای تحصیلی کانادا داشته باشد.

ولی تجربه ما در طی سالیان نشان داده که حتی اگر پذیرش از دانشگاه های کوچکتر، خصوصی و با رنکینگ ضعیف تر داشته باشید، می توانید با ارائه مدارک خوب و استدلال های منطقی و درست شانس دریافت ویزا داشته باشید. 

در واقع تنها راه نشان دادن این مسئله که واقعا هدفتان درس خواندن است، تحصیل در دانشگاه خوب و معتبر نیست و راه های دیگری هم وجود دارد. استادی پلن خوب، نامه قوی دفاعیه وکیل، نمره زبان بالا، مقالات شما و سابقه کارتان هم می تواند این هدف را برای آفیسر روشن کند.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین