England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

چطور شانسم را برای ویزای توریستی کانادا افزایش بدهم؟

در ذهن خود یک ترازو را در نظر بگیرید. آفیسر اداره مهاجرت با استفاده از این ترازو و به نوعی وزن کردن شرایط شما، در رابطه با درخواست ویزای توریستی شما تصمیم گیری می‌کند. 

در یک کفه این ترازو، فاکتورها و عواملی قرار می‌گیرند که می‌توانند باعث شوند شما به کشور خود بازنگردید و در کفه دیگر این ترازو، فاکتورها و عواملی قرار می‌گیرند که می‌توانند علتی باشند بر اینکه شما به کشور خود برمی‌گردید. 

اما اگر کفه دوم یعنی عواملی که باعث می‌شوند شما به کشور خود برگردید، سنگین‌تر باشد، آفیسر با ویزای توریستی شما موافقت می‌کند. اما اگر کفه مقابل یعنی عواملی که باعث می‌شوند شما به کشور خود برنگردید سنگین‌تر باشد، آفیسر با این ویزا مخالفت می‌کند. چون به این نتیجه می‌رسد که این احتمال وجود دارد که شما بخواهید در کانادا بمانید. پیشنهاد می‌کنیم در این خصوص مقاله دلایل ریجکت ویزای کانادا را مطالعه کنید.

 بنابراین کاری که شما باید بکنید این است که ثابت کنید که به احتمال بیشتری می خواهید به کشور خود برگردید.

 از چه طریقی؟ از طریق عواملی مثل سوابق سفر یا داشتن ویزای شینگن، شغل شما، وضعیت تاهل شما، وضعیت کار یا شرایط همسر و فرزندانتان، شرایط تحصیلی و وضعیت مالی و دارایی‌هایتان در کشور خودتان و به طور کلی هر نوع ارتباط یا گره ای که با کشور خودتان دارید. تمامی این عوامل می‌توانند شانس شما را برای دریافت ویزای توریستی کانادا افزایش دهند.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین