England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

استادی پلن چیست و چه تاثیری در گرفتن ویزا دارد؟

استادی پلن در واقع برنامه تحصیلی شماست که برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا به اداره مهاجرت ارائه می‌دهید و به آن ها می‌گویید که ما طبق این برنامه، شرایطمان امروز بدین صورت است، نامه پذیرش از این دانشگاه داریم، قصد داریم این درس را بخوانیم، شغلمان در حال حاضر این است و با خواندن این درس در این دانشگاه، این اتفاقات در مسیر شغلی و زندگی ما می‌افتد که با بازگشت به کشورمان می‌توانیم شرایط زندگی و کاری‌مان را با این تغییرات بهتر کنیم.

پس نقش استادی پلن روشن کردن مسیر پیشرفت شغلی و تحصیلی شماست. استادی پلن جزئیات زیادی دارد که طبق یک فرمت مشخص و خوب باید نوشته و ارائه شود. در این خصوص می‌توانید مقاله چطور استادی پلان بنویسم؟ را مطالعه کنید.

در کنار این موارد، مسائل مربوط به شرایط مالی شما در طی دوران تحصیلتان هم باید شفاف و واضح نوشته شود. زیرساختهای مالی خود را باید تعریف کنید و توضیح دهید که مادامی که در کانادا هستید، چطور هزینه های تحصیل و زندگی خود را تامین می‌کنید.

یکی دیگر از موضوعاتی که باید در این نامه بنویسید، اشاره به دلایل بازگشت به کشور خودتان است که به چه دلایلی حتما بعد از فارغ التحصیلی برمی‌گردید.

دوستانی که وکیل مهاجرت و مشاورین رسمی و مجاز جهت انجام امور مهاجرتی به کانادا استخدام می‌کنند، معمولا وکیل در نوشتن این نامه کمک می‌کند. در کنار استادی پلن، آنها در نامه دفاعیه وکیل هم این موارد را به صورت مبسوط و دقیق توضیح می‌دهند.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین