England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

چطور با شهریه کمتر از دانشگاه‌ های عالی و تاپ کانادا فارغ‌التحصیل شوم؟

هر چه دانشگاه‌های کانادا رنکینگ بهتری داشته باشند، شهریه‌های بیشتری هم دارند. مثلا شهریه دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه تورنتو در مقطع لیسانس حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار در سال است.

البته راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید از این دانشگاه‌های تاپ فارغ‌التحصیل شوید، اما شهریه کمتری بپردازید. یکی از این راه‌ها این است که شما برای تحصیل در کانادا، به کالج های همکار و پارتنر این دانشگاه‌ها بروید، دو سال در آن‌ها درس بخوانید و بعد واحدهای پاس شده را از طریق برنامه‌های کردیت ترنسفر به دانشگاه منتقل کنید.

 فرض کنید شما می‌خواهید از دانشگاه بریتیش کلمبیا فارغ‌التحصیل شوید، به جای این که ۴ سال شهریه ۵۰ هزار دلاری و در مجموع ۲۰۰ هزار دلار پرداخت کنید، می‌توانید سراغ یکی از کالج‌هایی که با این دانشگاه کار می‌کند، بروید و برای دو سال اول شهریه حدود ۱۵ هزار دلاری را پرداخت کنید. بعد از پایان این دو سال یک وقفه برای شما ایجاد می‌شود که می‌توانید در این فاصله برای اقامت دائم خود اقدام کنید.

سپس می‌توانید برای دو سال بعد وارد این دانشگاه شوید. در این حالت با اقامت دائم خود درس می‌خوانید که شهریه دانشگاه تا یک سوم کمتر می‌شود و بدین ترتیب شما می‌توانید حدودا با مبلغ ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار در مقطع لیسانس از یک دانشگاه خوب فارغ‌التحصیل شوید.

 پس برنامه‌ریزی درست برای ورود به موسسات آموزشی عالی کانادا بسیار حیاتی است زیرا ده‌ها هزار دلار در هزینه تحصیل در کانادا صرفه جویی می‌کنید.

در صورتی که تمایل داشته باشید ما در ویزا موندیال برای این برنامه‌ریزی به شما کمک خواهیم کرد.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین