England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

مدارک جعلی در مهاجرت چه تهدیدی برای آینده ایجاد می‌کند؟

جعل مدرک ممکن است در کوتاه مدت مشکل شما را حل کند. خیلی افراد مدرک تحصیلی یا مدرک آیلتس ندارند و افرادی این مدارک را برای آن‌ها جعل می‌کنند و مشکلشان بر طرف می‌شود. اما این موضوع چه مشکلاتی را می‌تواند ایجاد کند؟

جعل مدرک یا پنهان کردن مدارک به هر نوعی، تخلف است و بر اساس قانون اداره مهاجرت، هر نوع جعلی می‌تواند منجر به ۵ سال محرومیت از درخواست هر نوع ویزایی شود.

بیشتر اوقات، خود افراد این مدارک را جعل نمی‌کنند. بلکه معمولا مشاورین غیر قانونی این افراد، برخی از آژانس‌ها و افرادی که لایسنس قانونی از اداره مهاجرت ندارند، این کار را انجام می‌دهند.

از طرفی هم ممکن است مدرکی جعل شود و فرد ویزا بگیرد و بدون مشکل به کانادا مهاجرت کند. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد. افرادی که کار جعل را انجام می‌دهند، بارها این کار را انجام داده‌اند و وقتی دست یکی از این افراد برای اداره مهاجرت رو می‌شود، اداره مهاحرت بر می‌گردد ممکن است به ۲۰-۳۰ سال قبل برگردد و تمام پرونده‌هایی که این فرد به آن‌ها کمک کرده است را مرور می‌کند و موضوع آنها از طریق دادگاه پیگیری می‌کند. حتی اگر اقامت دائم یا پاسپورت کانادایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به کانادا

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین