England Flag
Search
Search
Close this search box.

برنامه مهاجرت استانی یوکان (YNP)

طرح استانی یوکان

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی یوکان (YNP)

استان یوکان واقع در شمال غرب کانادا، جایگاهی افسانه ای در تاریخ کشور دارد. جمعیت یوکان در حال حاضر تقریبا 30,000 نفر است که اکثر آنها در پایتخت این استان، شهر وایت هورس (Whitehorse) زندگی می کنند. عامل اصلی اقتصاد این استان، معدن و گردشگری است. این منطقه مکانی ایده آل برای اقامت افرادی است که بیشتر به جوامع قوی و فضای بیرونی عالی اهمیت می دهند.

برنامه ی انتخاب یوکان (YNP) برنامه ی مهاجرت استانی یوکان است.

برنامه ی YNP از برنامه های زیر تشکیل می شود:

  • اکسپرس اینتری یوکان (Yukon Express Entry (YEE))
  • نیروی متخصص (Skilled Worker)
  • نیروهایی با تاثیر حیاتی (Critical Impact Worker)
  • انتخاب از طریق کسب و کار (Business Nominee)

اکسپرس اینتری یوکان (YEE)

برنامه ی اکسپرس اینتری YNP  با معرفی برنامه ی انتخاب پیشرفته ای در سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری، سهمیه ی کلی برنامه ی YNP را افزایش داده است. کارفرمایان یوکان که برای پرکردن موقعیت های شغلی تخصصی نتوانند از شهروندان کانادا یا ساکنان دائمی آنجا استفاده نمایند، اکنون به بانک اطلاعاتی داوطلبین سازمان IRCC دسترسی دارند. متقاضیان YEE بر مبنای انتخاب هایی که به خاطر داشتن پیشنهادهای کاری دائم و تمام وقت از یکی از کارفرمایان واجد شرایط یوکان، صورت می گیرد، از بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری انتخاب می شوند.

نیروی متخصص

این برنامه باعث می شود که کارفرمایان یوکان برای اخذ اقامت دائم کانادا بتوانند اسپانسر نیروهای متخصص خارجی شوند. کارفرمایان می توانند اسپانسر متقاضیانی شوند که در یکی از مشاغل سطح 0، A یا B موجود در طبقه بندی ملی مشاغل (NOC)، مشغول به کار باشند.

نیروی کار دارای تاثیر حیاتی

این برنامه به کارفرمایان کمک می کند تا بتوانند اسپانسر مهاجرت نیروهایی که دارای سابقه ی کار در یکی از مشاغل نیمه تخصصی یا غیرتخصصی با تقاضای بالای برای منطقه هستند، شوند. متقاضیان تحت اسپانسرشیب باید از یکی از کارفرمایان یوکان، پیشنهاد کار دریافت نمایند؛ با این حال الزامی وجود ندارد که در زمان درخواست، در یوکان حضور داشته باشند.

انتخاب از طریق کسب و کار

این برنامه برای افرادی که دارای سابقه ی کسب و کار محرزی هستند و می خواهند کسب و کار جدیدی را شروع کنند، با یکی از کسب و کارهای موجود همکاری کنند یا یکی از کسب و کارهای موجود را خریداری و راه اندازی نمایند. متقاضیان باید آماده ی سرمایه گذاری قابل توجهی بر مبنای کسب و کارشان در یوکان انجام دهند.

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، لطفا فرم ارزیابی را تکمیل کنید.

جزئیات برنامه‌های مهاجرت به کانادا به تفکیک هر استان

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال