Search
Close this search box.
پخش ویدیو

مهاجرت به کشور دوم قبل از مهاجرت به کانادا کار درستی است؟

بسیاری از افراد می‌خواهند به کانادا مهاجرت کنند، اما شرایطش را ندارند و یکبار ریجکت می‌شوند. در نتیجه تصمیم می‌گیرند که به یک کشور نزدیکتر مهاجرت کنند تا این مهاجرت کوتاه مدت زیرساختی را فراهم کند برای مهاجرت نهایی به کانادا! 

اما خبر بدی برایتان داریم! این تصمیم نه تنها تاثیر مثبتی روی پروسه مهاجرت شما به کانادا نمی‌گذارد، بلکه تاثیر منفی هم دارد. همانطور که حتما می‌دانید یکی از فاکتورهای بسیار تاثیرگذار در روند رسیدگی به ویزاهای کوتاه مدت مثل ویزای توریستی کانادا، ویزای کار و ویزای تحصیلی کانادا، فاکتور تای یا گره است. در واقع آفیسر می‌خواهد ببیند میزان وابستگی شما به کشوری که در آن زندگی می‌کنید، چقدر است. 

حالا فرض کنید شما با ویزای یک ساله در ترکیه زندگی می‌کنید. چقدر در طی این یک سال با کشور ترکیه گره و پیوند خورده‌اید؟ طبیعتاً خیلی کم! پس اگر بخواهید از کشور ترکیه برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید، آفیسر به این نتیجه می‌رسد که شما پیوند خیلی جدی با کشور ترکیه ندارید. از کشور خودتان هم قبلا خارج شده‌اید که نشان می‌دهد پیوند خاصی با آنجا هم ندارید. پس بعد از پایان ویزای کوتاه مدتتان در کانادا، شما می‌خواهید به کجا برگردید؟  .

بنابراین مهاجرت‌های کوتاه مدت قبل از مهاجرت بلندمدت به کانادا، معمولاً در روند ویزا تاثیر منفی دارند. پس اگر هدف نهایی شما مهاجرت بلندمدت به کاناداست، به مهاجرت‌های کوتاه مدت قبل از آن خوب فکر کنید و بدون فکر کاری را انجام ندهید. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله دلایل ریجکت ویزای کانادا را بخوانید

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین