England Flag
Search
Search
Close this search box.

قانون اپن ورک پرمیت ایرانیان تمدید شد

قانون اپن ورک پرمیت ایرانیان تا فوریه ۲۰۲۵ تمدید شد.

اوپن ورک پرمیت ایرانیان حاضر در کانادا، مسیر جدیدی برای اخذ مجوز کار باز برای ایرانی‌هاست. اگر با هر نوع ویزای موقتی در خاک کانادا باشید، می‌توانید درصورت واجد شرایط بودن، ویزای خود را به اپن ورک پرمیت تبدیل کنید.

کانادا خود را متعهد به حمایت از ایرانی‌هایی که در حال حاضر در کانادا به سر می‌برند و نیز کمک به در کنار هم ماندن خانواده‌های ایرانی کرده است. به خاطر شرایط موجود در ایران ممکن است برخی ایرانی‌ها بخواهند اقامت موقت خود در کانادا را تمدید کنند و فعلاً به ایران باز نگردند.

تبدیل ویزاهای توریستی و تحصیلی به اپن ورک پرمیت از داخل کانادا

دولت کانادا اعلام کرده است که:

  • برای ایرانیانی که ویزای کاری کانادا، ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای توریستی کانادا دارند، تمدید و تبدیل ویزایشان از داخل کانادا به صورت رایگان انجام می‌شود.
  • رسیدگی به درخواست‌های ایرانیانی که داخل کانادا زندگی می‌کنند در اولویت قرار خواهد گرفت.
  • یک مسیر جدید برای دریافت ورک پرمیت برای متقاضیانی که داخل کانادا هستند در نظر گرفته شده است.
  • هزینه‌های تراول داکیومنت اقامت دائم برای شهروندان و مقیمان دائم کانادا که در حال حاضر در ایران هستند و مایل به ترک ایران هستند لغو خواهد شد.

این تمهیدات را امروز آقای جاناتان ویلکینسن وزیر منابع طبیعی کانادا از طرف آقای شان فریزر وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرده است و گفته که این تمهیدات جدید را برای حمایت از مقیمان موقت ایرانی داخل کانادا اندیشیده است.

دولت کانادا در بیانیه مطبوعاتی خود گفته که همچنان نیازهای ایرانیان را به دقت زیر نظر دارد و واکنش به موقع را خواهد داد.

تبدیل ویزای توریستی از داخل کانادا

توریست‌ها امکان دریافت استادی پرمیت یا اپن ورک پرمیت را دارند

تبدیل ویزای تحصیلی از داخل کانادا

دانشجویان امکان تغییر ویزا به ویزای توریستی یا ویزای اپن ورک پرمیت را داند.

ایران یکی از ۱۰ کشور برتر در ارسال مهاجر به کاناداست

جدیدترین داده‌های اداره مهاجرت نشان می‌دهد که ایران پنجمین کشور در بین ده کشور اصلی در ارسال مهاجر در سال ۲۰۲۳ قرار داشته است. در مجموع ۱۱,۱۰۵ ایرانی در سال گذشته اقامت دائم کانادا را گرفتند.

ایران همچنین در بین کشورهای برتر در بین متقاضیان تحصیل در کانادا قرار دارد. در سال ۲۰۲۳، ۱۴,۷۸۰ دانشجوی ایرانی و ۱۰,۶۷۰ مقیم دائم در کانادا بوده‌اند.

حدود ۶۸ درصد جمعیت ایرانیان کانادا در تورنتو و ونکوور زندگی می‌کنند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال