Search
Close this search box.

حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا

برای دریافت انواع ویزای کانادا،‌ ابتدا باید ثابت کنید که مهارت زبان انگلیسی شما با شرایط تعیین‌شده توسط اداره مهاجرت کانادا مطابقت دارد. در‌واقع باید مدرکی دال بر مهارت‌های زبانی خود برای دریافت ویزا ارائه دهید؛ چه انگلیسی و چه فرانسوی. حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا در روش‌‌های مهاجرتی مختلف، متفاوت است.

با توجه به اهمیت این موضوع، در این مقاله پاسخ همه سوال‌های شما درباره آزمون آیلتس برای مهاجرت به کانادا را خواهیم داد؛ بنابراین اگر قصد دارید برای مهاجرت به کانادا در این آزمون شرکت کنید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب

آیا مدرک آیلتس برای مهاجرت به کانادا اجباری است؟

پاسخ کوتاه این است که خیر؛ داشتن مدرک آیلتس برای مهاجرت به کانادا اجباری و ضروری نیست. اما شما باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • ارائه مدرک زبان یکی از الزامات مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های اقتصادی اکسپرس اینتری است؛ اما بسیاری از افراد از طریق سایر برنامه‌ها مانند ویزای اسپانسرشیپ خانواده اقدام می‌کنند. این دسته از مهاجران نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند.
  • گزینه‌های دیگری نیز برای آزمون زبان متقاضیان مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری وجود دارد. اداره مهاجرت کانادا آزمون زبان انگلیسی CELPIP و آزمون‌های زبان فرانسوی TEF و TCF را نیز قبول دارد.
  • برای ویزای تحصیلی کانادا الزامی به ارائه مدرک زبان آیلتس نیست؛ اما معمولا برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌ها به یک مدرک زبان مانند آیلتس، تافل یا دولینگو نیاز دارید.

همچنین، آزمون زبان انگلیسی PTE نیز برای درخواست‌های مهاجرتی پذیرفته می‌شود.

انواع آزمون آیلتس برای مهاجرت به کانادا

۱. آزمون آیلتس جنرال: برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های اقتصادی اکسپرس اینتری، برخی از برنامه‌های نامزدی استانی یا مهاجرت کاری به مدرک آیلتس جنرال نیاز خواهید داشت.

۲. آزمون آیلتس آکادمیک: برای مهاجرت تحصیلی به کانادا به مدرک آیلتس آکادمیک نیاز خواهید داشت.

حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

اکثر برنامه‌های مهاجرت به کانادا به حداقلی از سطح زبان نیاز دارند. حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا بسته به برنامه مهاجرتی که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. برای مثال، حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت کاری از طریق اکسپرس انتری با نمره مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی فرق دارد.

در ادامه حداقل نمره آیلتس مورد‌نیاز برای برنامه‌های مهاجرتی مختلف کانادا را بررسی می‌کنیم.

حداقل نمره آیلتس برای روش اکسپرس اینتری

آیلتس ۶  جنرال

حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های اقتصادی سیستم اکسپرس اینتری کانادا، نمره آیلتس جنرال ۶ در هر مهارت (Listening ،Reading ،Writing و Speaking) یا همان سطح CLB 7 است. هنگامی که یک متقاضی بتواند نمره ۶ را در هر مهارت کسب کند، قادر به ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری خواهد بود.

سیستم اکسپرس اینتری کانادا سه برنامه مهاجرتی مختلف دارد که عبارت‌اند از:

در‌صورتی‌که تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره حداقل نمره آیلتس مورد نیاز برای برنامه‌های مختلف اکسپرس اینتری به‌دست بیاورید، روی گزینه‌های زیر کلیک کنید.

در‌صورتی‌که انگلیسی زبان اول شما باشد: 

  • نمره آیلتس ۶ جنرال در هر ۴ مهارت زبان (حداقل سطح CLB ۷ در هر ۴ مهارت)

در برنامه FSW، اگر سطح زبان CLB 4 یا کمتر را داشته باشید، هیچ امتیازی به شما تعلق نمی‌گیرد. اگر CLB 10 یا بالاتر را اخذ کنید، حداکثر امتیاز CRS را کسب خواهید کرد. برای موفقیت در برنامه فدرال اسکیل ورکر باید بتوانید بالاترین نمره آیلتس برای مهاجرت کاری به کانادا را کسب کنید. 

با رسیدن به سطح زبان CLB 9 یا بالاتر، شانستان برای دریافت دعوتنامه PR کانادا از طریق این برنامه افزایش خواهد یافت.

نمره طلایی آیلتس جنرال برای سیستم اکسپرس انتری کانادا
سطح CLBمهارت Listeningمهارت Readingمهارت Writingمهارت Speaking
۹۸۷۷۷

برای درک بهتر این موضوع یک مثال می‌زنیم:

علی متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه فدرال اسکیل ورکر است. او سطح زبان CLB 8 (یعنی نمره آیلتس ۷.۵ در مهارت Listening و ۶.۵ در سه مهارت دیگر) را کسب کرده است. علی ۳۰ ساله است، مدرک فوق‌لیسانس و سه سال نیز سابقه کار در ایران دارد.

بدین ترتیب، امتیاز CRS علی در سیستم اکسپرس اینتری ۳۸۲ خواهد بود. اما علی تصمیم می‌گیرد مجددا در آزمون آیلتس شرکت کند و خوشبختانه می‌تواند سطح زبان خود را به CLB 9 برساند. با این کار، امتیاز CRS علی به ۴۶۴ می‌رسد. چنین امتیازی در بسیاری از مواقع برای موفقیت در اکسپرس اینتری کافی است.

  • حداقل نمره آیلتس ۵ در Listening و نمره ۵ در Speaking
  • حداقل نمره آیلتس ۳.۵ در Reading و نمره آیلتس ۴ در Writing

حداقل نمره مدرک آیلتس برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه CEC به گروه شغل مورد‌نظر شما در سیستم طبقه‌بندی مشاغل کانادا (NOC) بستگی دارد.

  • مشاغل TEER 0 or 1: نمره آیلتس ۶ در هر چهار مهارت (حداقل CLB 7 در هر ۴ مهارت)
  • مشاغل TEER 2 or 3: نمره آیلتس ۴ در مهارت Reading، نمره ۵ در Writing، نمره ۵ در Listening و نمره ۵ در Speaking (حداقل CLB 5 در هر ۴ مهارت)

هرچه نمره آزمون آیلتس برای دریافت اقامت دائم کانادا در این سیستم بالاتر باشد، امتیاز CRS شما نیز بیشتر خواهد بود و شانس بالاتری برای دریافت PR کانادا خواهید داشت.

چراغ راه

CLB مخفف عبارت انگلیسی «Canadian Language Benchmark» و یک معیار سنجش زبان در کاناداست. از این معیار برای توصیف، اندازه‌گیری و ارزیابی سطح زبان متقاضیان مهاجرت به کانادا استفاده می‌شود.

CLB یک مدرک زبان مانند آیلتس نیست؛ بلکه معیاری است که توسط آن نمرات آزمون‌های زبان شما (از‌جمله آزمون آیلتس) با استانداردهای کانادایی تطبیق داده می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل با CLB،‌ مقاله «CLB چیست» را در بلاگ ویزا موندیال مطالعه کنید. جدول تبدیل نمرات آزمون آیلتس به معیار سنجش زبان کانادایی (CLB) نیز در این مقاله قرار گرفته است.

حداقل نمره آیلتس برای تحصیل در کانادا چقدر است؟

آیلتس ۶.۵

نمره آیلتس مورد‌نیاز برای تحصیل در کانادا بسته به دانشگاه،‌ رشته و مقطع تحصیلی هر فرد متفاوت است. اما به‌طور‌کلی می‌توان گفت که به‌عنوان یک دانشجوی بین‌المللی، باید در مجموع نمره آیلتس ۶.۵ و در هر مهارت زبان حداقل نمره ۶ را در آزمون آیلتس کسب کنید.

  • مقطع کارشناسی: حداقل نمره کلی ۶.۵
  • مقطع فوق‌لیسانس و دکتری: حداقل نمره کلی ۶.۵ و بالاتر و حداقل نمره ۶ در هر مهارت

اما آیا امکان مهاجرت تحصیلی با نمره آیلتس پایین‌تر نیز وجود دارد؟

بله؛ بسیاری از دانشگاه‌های کانادا امکان تحصیل مشروط (پذیرش کاندیشنال) در کانادا بدون مدرک زبان یا با نمره آیلتس کمتر از ۶.۵ را نیز برای دانشجویان فراهم کرده‌اند؛ به‌شرط آنکه یا دانشجو پس از ورود به خاک کانادا بتواند سطح زبان و نمره آیلتس خود را به مقدار لازم برساند؛ یا ابتدا در دوره‌های زبان در نظر گرفته شده توسط دانشگاه شرکت کند.

نام دانشگاهرنکینگ جهانی QS در سال ۲۰۲۴ حداقل نمره آیلتس برای برنامه‌های کارشناسیحداقل نمره آیلتس برای تحصیلات تکمیلی
دانشگاه تورنتو۲۱۶.۵۷
دانشگاه مک گیل۳۰۶.۵۶.۵
دانشگاه بریتیش کلمبیا۳۴۶.۵۶.۵
دانشگاه آلبرتا۱۱۱۶.۵۶.۵
دانشگاه واترلو۱۱۲۶.۵۷
دانشگاه وسترن۱۱۴۶.۵۶.۵
دانشگاه مونترال۱۴۱۶.۵۶.۵
دانشگاه کلگری۱۸۲۶.۵۶.۵
دانشگاه مک مستر۱۸۹۶.۵۶.۵
دانشگاه اتاوا۲۰۳۶.۵۷
دانشگاه کویینز۲۰۹۶.۵۷.۵
دانشگاه دالهاوزی۲۹۸۶.۵۷
دانشگاه سایمون فریزر۳۱۸۶.۵۶.۵
دانشگاه ویکتوریا۳۲۲۶۶.۵
دانشگاه ساسکاچوان۳۴۵۶.۵۶.۵
دانشگاه یورک۳۵۳۶.۵۷.۵
دانشگاه کنکوردیا۳۸۷۶.۵۷
دانشگاه لاوال۴۴۱۶.۵۶.۵
دانشگاه گوئلف۴۸۶۶.۵۶.۵
دانشگاه کبک۷۵۱-۷۶۰۶غیر قابل اجرا (به مدرک زبان فرانسه نیاز است)

حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت کاری به کانادا از طریق دریافت جاب آفر

آیلتس ۵ تا ۶.۵

برای اخذ ویزای کار از طریق دریافت جاب آفر کانادا، الزامی به ارائه مدرک زبان نیست؛ اما متقاضی باید بتواند آفیسر مهاجرتی را قانع کند که برای انجام امور مربوطه، توانایی و سطح زبان لازم را دارد. بر‌اساس تجربه ما، اخیرا آفیسر در بسیاری از موارد از متقاضی مدرک زبان درخواست می‌کند.

اما چه نمره‌ زبانی برای دریافت ویزا از طریق جاب آفر مناسب است؟‌

پاسخ به این سوال به شغل مورد‌نظرتان بستگی دارد. برای مثال:

  • فعالیت در مشاغل حوزه مهندسی معمولا به سطح بالایی از زبان نیاز دارد؛ بنابراین ارائه مدرک آیلتس برای مهاجرت به کانادا با نمره ۶ یا ۶.۵ منطقی به نظر می‌رسد.
  • فعالیت در مشاغلی مانند آشپزی به سطح زبان چندان بالایی نیاز ندارد؛ بنابراین در این‌گونه مشاغل ارائه مدرک آیلتس با نمره حدودی ۵ منطقی به‌نظر می‌رسد.

توجه به این نکته مهم است که مهارت زبان می‌تواند نقش مهمی در یافتن شغل در کانادا و ادغام در جامعه کانادایی داشته باشد؛ بنابراین حتی اگر هیچ شرطی برای ارائه مدرک آزمون آیلتس برای مهاجرت به کانادا وجود نداشت، داشتن این مدرک یک مزیت رقابتی برای شما محسوب می‌شود.

حداقل نمره آزمون آیلتس برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی (PNP)

در هر استان متفاوت است.

حداقل نمره آیلتس مورد‌نیاز برای برنامه‌های نامزدی استانی (PNP) در کانادا می‌تواند بسته به برنامه هر استان متفاوت باشد. هر استان در کانادا معیارهای خاصی را برای واجد شرایط بودن در نظر می گیرد. به‌طور‌کلی، برای اکثر PNPها باید مهارت خود را در زبان فرانسه یا انگلیسی نشان دهید.

در این بخش شرایط عمومی نمره آیلتس را برای برنامه‌های استانی چند استان محبوب کانادا بررسی می‌کنیم:

استان انتاریو جریان‌های مهاجرتی مختلفی از‌جمله برنامه «سرمایه انسانی» و برنامه «جاب آفر انتاریو» را دارد.

  • حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به انتاریو از طریق برنامه سرمایه انسانی نمره ۶ در هر چهار مهارت زبان است. با‌این‌حال، ممکن است برای برخی از مشاغل خاص یا جریان‌های هدفمند به نمرات بالاتری نیاز باشد.
  • برای جریان جاب آفر انتاریو نیز حداقل نمره آیلتس معمولا ۵ یا ۶ آیلتس جنرال است.

برنامه‌های مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا شامل برنامه «اسکیل ورکر بریتیش کلمبیا» و «اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا» می‌شود.

  • حداقل نمره آیلتس مورد‌نیاز برای برنامه اسکیل ورکر BC معمولا نمره ۴.۵ تا ۷ (بسته به شغل مورد‌نظر) در هر مهارت است.
  • حداقل نمره آیلتس لازم برای برنامه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا نیز نمره کلی ۶ با حداقل نمره ۵.۵ در هر مهارت زبان است.

برنامه استانی آلبرتا از جریان‌های مهاجرتی مختلفی مانند برنامه «فرصت آلبرتا» و «اکسپرس اینتری آلبرتا» تشکیل شده است.

  • حداقل نمره آزمون آیلتس برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه فرصت آلبرتا نمره ۴.۵ در هر مهارت زبان است.
  • برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا نیز به حداقل نمره کلی ۶ آیلتس جنرال با حداقل نمره ۵ در هر مهارت زبان نیاز دارد.

از میان برنامه‌های مهاجرتی استان مانیتوبا، برنامه‌های «نیروی کار ماهر خارجی» و «جنرال استریم» مسیرهای مهاجرتی محبوبی هستند.

  • برنامه جنرال استریم به حداقل نمره آیلتس ۴.۵ در هر مهارت زبان نیاز دارد.
  • در‌حالی‌که، برنامه نیروی کار ماهر خارجی ممکن است به نمره کلی ۶ یا ۷ (بسته به شغل) نیاز داشته باشد.

حداقل نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا چقدر است؟

آیلتس ۵

حداقل سطح زبان انگلیسی برای درخواست ویزای استارت‌آپ کانادا سطح CLB 5 (معادل نمره آیلتس ۴ در Reading و نمره ۵ در سایر مهارت‌ها) است.

آیا کانادا مدرک آیلتس کامپیوتری را قبول می‌کند؟‌

بله؛

فرقی نمی‌کند که در آزمون آیلتس کامپیوتری شرکت کنید یا کاغذی؛ کارنامه آزمون شما در هر دو آزمون یکسان است. آیلتس کامپیوتری برای مهاجرت به کانادا مورد قبول دانشگاه‌ها و اداره مهاجرت این کشور واقع شده است.

مدت اعتبار آیلتس برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

۲ سال؛

مدرک آیلتس برای مهاجرت به کانادا به‌مدت دو سال از تاریخ صدور، معتبر تلقی می‌شود. هنگامی که مدرک فرد منقضی شود، داوطلب واجد شرایط صدور دعوتنامه اقامت دائم نخواهد بود.

هزینه آزمون آیلتس برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

هزینه آزمون آیلتس از یک کشور به کشور دیگر و حتی از یک مرکز برگزاری تا مرکز دیگر متفاوت است. به‌طور‌کلی، هزینه آزمون آیلتس بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ دلار متغیر است؛ شما باید حتما پیش از ثبت‌نام در آزمون درباره هزینه آن اطلاعات لازم را کسب کنید.

در ایران، هزینه آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸٬۹۹۰٬۰۰۰ تومان عنوان شده است؛ اما این هزینه ثابت نیست و ممکن است به‌دلایل مختلف در طول زمان تغییر کند.

از هزینه‏‌های دیگر مربوط به آزمون آیلتس می‎توان به این موارد اشاره کرد:

  • هزینه خرید کتاب‌های تخصصی آزمون آیلتس
  • هزینه آزمون آزمایشی یا ماک
  • هزینه کلاس‌های آموزشی آزمون آیلتس

چگونه نمره آیلتس خود را برای مهاجرت به کانادا افزایش دهیم؟

آیلتس یک آزمون رقابتی سنجش مهارت زبان است که موفقیت در آن به برنامه‌ریزی،‌ آموزش تکنیک‌ها، تمرین مکرر و سخت‌کوشی نیاز دارد. نکات زیر پس از مصاحبه با افرادی نوشته‌اند که در آزمون آیلتس به موفقیت رسیده و به کانادا مهاجرت کرده‌اند:

دایره لغات خود را افزایش دهید

مطالعه به زبان انگلیسی را به عادت خود تبدیل کنید و اصطلاحات و کلمات جدید یاد بگیرید. مطالعه روزنامه، مجله و کتاب رمان به زبان انگلیسی بسیار موثر خواهد بود. از کلمات جدیدی که می‌بینید یک فهرست تهیه کنید.

کتاب‌های Vocabulary for IELTS ،Oxford Word Skills و ۴٬۰۰۰ کلمه ضروری انگلیسی منابع خوبی برای افزایش دایره لغات هستند

از زمان‌های مرده خود استفاده کنید

از زمان‌های مرده (مثلا وقتی که در مترو یا اتوبوس هستید) برای تقویت زبان خود استفاده کنید.

حتما در آزمون‌های ماک آیلتس شرکت کنید

برای موفقیت در آزمون آیلتس برای مهاجرت به کانادا، حتما همان ابتدا یک آزمون ماک بدهید تا سطح خود را بسنجید. همچنین، حتما یک ماه قبل از آزمون نهایی، در همان محلی که قصد آزمون دادن دارید، مجددا تست ماک آیلتس بدهید.

فیلم ببینید، پادکست گوش کنید

 تا می‌توانید فیلم زبان اصلی (بدون زیرنویس فارسی) و مستند ببینید و پادکست یا موسیقی انگلیسی گوش کنید. این کار مهارت‌های Speaking و Listening شما را بهبود می‌بخشد.

مدیریت زمان در آزمون را یاد بگیرید

برای مدیریت زمان، ابتدا فرمت و ساختار آزمون آیلتس را بیاموزید و درک کنید. همچنین، تکنیک‌های پاسخ به سوال‌های آیلتس را یاد بگیرید. در هنگام تمرین آزمون آیلتس از یک تایمر استفاده کنید و زمان‌بندی پاسخ خود را بسنجید.

در کلاس‌های معتبر آمادگی آزمون آیلتس شرکت کنید

حتما با مشورت افرادی که قبلا در کلاس‌ها و آزمون آیلتس شرکت‌ کرده‌اند، در یک دوره آمادگی آزمون شرکت کنید.

مهارت نوشتاری خود را تقویت کنید

 معمولا بخش Writing برای ایرانیان دشوارتر است. با یادگیری لغات و گرامر و تمرین نوشتن، مهارت Writing خود را تقویت کنید.

آمادگی برای آزمون آیلتس با دوره‌های آنلاین آیلتس کالج

ویزا موندیال همواره برای موفقیت در آزمون آیلتس برای مهاجرت به کانادا، دوره‌های آنلاین آیلتس کالج را به کلاینت‌های خود پیشنهاد می‌کند. در این دوره‌ها مهارت‌های Listening ،Writing ،Reading و در نهایت Speaking به همان شیوه و سیستم آموزشی دانشگاه‌های کانادا به مخاطبان آموزش داده می‌شوند.

بنابراین، شما علاوه‌بر آمادگی برای آزمون IELTS، با شیوه تدریس در مراکز آموزشی کانادا نیز آشنا خواهید شد. برای آشنایی با این دوره آمادگی آزمون آیلتس، پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحه سایت رسمی آیلتس کالج بزنید.

در نهایت، اگر در رابطه با مدرک آیلتس برای مهاجرت به کانادا سوال یا تجربه‌ای دارید، آن را زیر همین مقاله در قالب کامنت با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. مطمئنا تجربیات ارزشمند شما به سایر متقاضیان مهاجرت به کانادا کمک خواهد کرد. 

سوالات متداول

برای دریافت اقامت دائم کانادا،‌ باید سطح زبان CLB 7 که در‌واقع نمره ۶ آیلتس در هر چهار مهارت زبان است را کسب کنید؛‌ بنابراین نمره آیلتس ۷.۵ برای مهاجرت به کانادا مناسب است.

نمره ۵.۵ آیلتس برای مهاجرت از طریق برنامه‌هایی مانند برنامه استانی آلبرتا، برنامه استانی مانیتوبا یا برنامه اسکیل ورکر کبک کافی است. اما این نمره برای اکثر برنامه‌های اقامت دائم کانادا کافی نیست. 

اگر از طریق جاب آفر، ویزای کاری گرفته‌اید یا از طرف خانواده یا یک کارفرما اسپانسرشیپ دارید، می‌توانید بدون شرکت در آزمون آیلتس به کانادا مهاجرت کنید. اما برای درخواست اقامت دائم باید صلاحیت زبان خود را به اداره مهاجرت نشان دهید.

برای مهاجرت به کانادا می‌توان از هر دو مدرک آیلتس و تافل استفاده کرد؛ اما تافل به‌طور مستقیم برای اخذ اقامت دائم پذیرفته نیست. هر دو مدرک آیلتس و تافل به‌طور گسترده‌ای در سراسر کشور توسط دانشگاه‌ها پذیرفته می‌شوند؛ اما به‌طور‌کلی مدرک آیلتس برای مهاجرت به کانادا ترجیح داده می‌شود.

بله؛ اگر برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام می‌کنید، ارائه مدرک آیلتس لازم است. نمره آیلتس تاثیر خوبی بر نمره CRS شما در سیستم اکسپرس اینتری کانادا خواهد داشت. 

برای مهاجرت کاری باید در آزمون آیلتس جنرال شرکت کنید.

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های اقتصادی می‌توانند نتایج آزمون آیلتس و CELPIP را برای نشان دادن مهارت زبان انگلیسی و نتایج آزمون‌های TEF و TCF را برای نشان دادن مهارت زبان فرانسه ارسال کنند.

محدودیتی برای شرکت در آزمون آیلتس وجود ندارد. تا زمانی که نمره‌ مورد نظر خود را کسب نکردید، می‌توانید در این آزمون شرکت کنید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

من امیرعباس هستم. اینجا در ویزا موندیال به‌عنوان کارشناس محتوا فعالیت می‌کنم. در سال ۹۷ مدرک کارشناسی‌ارشد خودم رو در رشته مدیریت بازاریابی گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی گرفتم و بیش از ۵ ساله که در حوزه بازاریابی محتوایی کار می‌کنم. با ترکیب دانش خودم در حوزه‌های گردشگری و مهاجرت و تخصصم در حوزه محتوا، تلاش می‌کنم تا اطلاعاتی موثق و کاربردی درباره مهاجرت به کانادا در اختیار شما قرار بدم.

راستی تو روزهای تعطیل می‌تونید من رو تو کوه، جنگل، کویر، لب دریا و کلا توی طبیعت پیدا کنید.

مرتضی هماپور

مقالات وبسایت ویزا موندیال توسط مشاور رسمی مهاجرت کانادا (RCIC)، مرتضی هماپور، بررسی و تایید می‌شوند. ما همواره در تلاشیم تا اطلاعاتی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد در زمینه مهاجرت را در اختیار شما قرار دهیم.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

تیم ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها