England Flag
Search
Search
Close this search box.

ساخت بلندترین ترن هوایی جهان در سرزمین عجایب کانادا

ساخت بلندترین ترن هوایی جهان در سرزمین عجایب کانادا

 یک خبر خوب برای طرفداران هیجان!

 کار ساخت بلندترین، سریع ترین و طولانی ترین ترن هوایی جهان یعنی Yukon Striker در سرزمین عجایب کانادا به اتمام رسید و علاقمندان می توانند از سراسر دنیا برای تجربه لذت و هیجان به اینجا بیایند. به گفته مقامات Wonderland، بعد از یک سال ساخت و ساز فشرده، آخرین قطعه بلندترین ترن هوایی دنیا نصب شد.

مقامات پارک تفریحی شهر Vaughan در انتاریو هفته گذشته اعلام کردند که با اتمام ساخت مسیر این ترن هوایی، کارگران اکنون می توانند به نصب قطارها، یک ایستگاه بارگیری و تکمیل محوطه سازی بپردازند.

پس از آن، این ترن هوایی صدها بار با عروسک هایی که از آب پر شده اند آزمایش می شود که برای شبیه سازی وزن انسان مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت بلندترین ترن هوایی جهان در سرزمین عجایب کانادااگر همه چیز به خوبی پیش رود مراسم افتتاحیه تا چند ماه دیگر برگزار خواهد شد، ولی هنوز رسما تاریخی اعلام نشده است و احتمالا این ترن جدید در اواخر آوریل یا اوایل ماه می شروع به کار می کند.

در هر صورت، کسانی که علاقمند هستند تا سوار این ترن هوایی شوند لذت یک سقوط 90 درجه ای از ارتفاع 75 متری را تجربه خواهند کرد. طول مسیر ترن 1،100 متر است که شامل یک تونل در زیر آب نیز می شود و با سرعت بالای 130 کیلومتر حرکت خواهد کرد. گفته شده که صندلی های این “قطار بدون کف” به سبک استادیوم بوده و در سه ردیف هشت تایی می باشد.

Peter Switzer، مدیر ساخت و نگهداری سرزمین عجایب، در خبری رسمی اعلام کرد:”تیم مستعد ما بیش از یک سال کار کرده است تا این پروژه پیچیده را تکمیل کند. این کار شبیه به حل پازل بود چرا که می بایست مسیرهای این ترن هوایی را در قالب امکانات و زیر ساخت های موجود در پارک می گنجاندیم.”

ساخت بلندترین ترن هوایی جهان در سرزمین عجایب کانادا
گزارش شده که Yukon Striker توسط شرکت سوئیسی Bolliger & Mabillar طراحی شده و 1،213 تن وزن دارد و به 42 ستون نگهدارنده نیاز دارد تا در جای خود بایستد.

در مجموع حدود ۳ دقیقه و ۲۵ ثانیه طول می کشد تا یک دور سفر با ترن را به پایان برسانید، اما به فکر زمان اضافی نیز باشید زیرا برای تکرار این تجربه هیجان انگیز حتما به آن نیاز خواهید داشت!

 

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها