England Flag
Search
Search
Close this search box.

اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹

ویزای ۱۸۹ استرالیا

اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹ به افرادی تعلق می گیرد که مایلند از طریق نیروی کار و به همراه خانواده به استرالیا مهاجرت کرده و با اخذ اقامت دائم استرالیا از بدو ورود، در این کشور زندگی، کار و تحصیل کنند. با دریافت این ویزا، شخص از مزایای مدیکر استرالیا (طرح درمان ملی) بهره‌مند می شوند. همچنین می توانند با کسب شرایط لازم، درخواست شهروندی استرالیا بدهند.

متقاضیان این ویزا، مایلند بدون استفاده از اسپانسر فامیلی یا ایالتی، به استرالیا مهاجرت کنند. درخواست این ویزا بر مبنای امتیاز فرد متقاضی، بررسی می شود. متقاضیانی که بر مبنای سیستم امتیاز بندی مهاجرت کاری به استرالیا، بتوانند حداقل ۶۵ امتیاز کسب نمایند، واجد اخذ این ویزا خواهند بود. دارندگان ویزای ۱۸۹ استرالیا، می توانند در هر نقطه از استرالیا که مایل باشند، زندگی، کار و تحصیل نمایند.

ویزای اقامت ۱۸۹ استرالیا ویزای اقامت دائم استرالیا است. این ویزا احتیاجی به کارفرما یا اسپانسر ندارد و تنها بر پایه مهارت متقاضی است.

شرایط ویزای ساب کلاس ۱۸۹ استرالیا

برای اقدام جهت اخذ ویزای ساب کلاس ۱۸۹ استرالیا، متقاضی باید شرایط زیر را دارا باشد:

مراحل دریافت ویزای کلاس ۱۸۹ استرالیا

مدارک لازم اقامت استرالیا از طریق ویزای کلاس ۱۸۹

هزینه مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹

هزینه ویزای ۱۸۹ (که به دولت استرالیا پرداخت می‌شود) برای فرد متقاضی، ۴۰۴۵ دلار استرالیا، افراد همراه بالای ۱۸ سال خانواده ۲۰۲۰ دلار و برای افراد زیر ۱۸ سال ۱۰۱۵ دلار می باشد.

دارندگان ویزای ۱۸۹ استرالیا

بعد از دریافت ویزای ۱۸۹ که اقامت دائم استرالیا است، شما باید قبل از موعد مقرری که افسر پرونده برایتان مشخص می کند به استرالیا سفر کنید تا ویزای شما باطل نشود. بعد از اولین سفر شما محدودیتی برای رفت و آمد ندارید و میتوانید تا ۵ سال به استرالیا رفت و آمد کنید تا سیتیزن شیپ استرالیا را بدست آورید.

افرادی که از طریق ویزای ۱۸۹ به استرالیا مهاجرت می کنند Permanent Resident یا همان مقیم دائم نامیده می شوند. این افراد می توانند:

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال