England Flag
Search
Search
Close this search box.

اقامت استرالیا از طریق ویزای ۴۹۱

ویزای ۴۸۹ استرالیا

اقامت استرالیا از طریق ویزای ۴۹۱، برای متقاضیانی است که نتوانستند از طریق ویزای ساب کلاس ۱۸۹ استرالیا یا ویزای ساب کلاس ۱۹۰ استرالیا امتیاز لازم را به دست آورند. در ویزای ۴۹۱ استرالیا، از طریق اسپانسر ایالتی برای اخذ اقامت استرالیا، دولت استرالیا یک ویزای موقت ۵ ساله به متقاضی اعطا می کند که برای تبدیل آن به اقامت دائم، فرد باید طبق تعهدش، در این مدت در استان کم جمعیت مشخص شده زندگی کند و به صورت تمام وقت در آنجا کار کند.

متقاضیانی که بر مبنای جدول امتیازبندی مهاجرت به استرالیا، بتوانند حداقل ۶۵ امتیاز کسب نمایند، واجد شرایط برای اخذ این ویزا خواهند بود. در این ویزا یکی از ایالت های استرالیا به عنوان ایالت حمایت کننده یا همان اسپانسر ایالتی، ۱۵ امتیاز به متقاضی اعطا می کند و متقاضی باید حداقل ۵۰ امتیاز شخصا به دست آورد تا به مجموع ۶۵ امتیاز برسد. در ویزای ۴۹۱ (اسپانسر ایالت خاص یا اسپانسر خانوادگی)، اگر فرد متقاضی اقوامی در یکی از مناطق کم جمعیت استرالیا داشته باشد و یا از لیست نیروی کار مناطق کم جمعیت واجد شرایط باشد، می تواند از ۱۵ امتیاز استفاده کند. بنابراین متقاضی با ۵۰ امتیاز شخصی، می تواند واجد شرایط اقدام شناخته شود (اگر یکی از بستگان شما اسپانسر شما است، احتیاجی به اسپانسرشیپ دیگری ندارید).

شرایط لازم برای اقامت استرالیا از طریق ویزای ۴۹۱

برای اقدام جهت اخذ ویزای ساب کلاس ۴۹۱ استرالیا، متقاضی باید شرایط زیر را دارا باشد:

شرایط لازم اسپانسر فامیلی ۴۹۱

خویشاوند و بستگان متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد (این فرد می‌تواند از اقوام سببی متقاضی باشد):

دریافت اسپانسر ایالتی برای ویزای ۴۹۱ از:

مراحل دریافت ویزای ۴۹۱ استرالیا

مدارک لازم ویزای ۱۹۰ استرالیا

هزینه ویزای ۴۹۱ استرالیا

هزینه ویزای ۴۹۱ (که به دولت استرالیا پرداخت می‌شود) برای فرد متقاضی، ۴۰۴۵ دلار استرالیا، افراد همراه بالای ۱۸ سال خانواده ۲۰۲۵ دلار و برای افراد زیر ۱۸ سال ۱۰۱۰ دلار می باشد.

دارندگان ویزای ۴۹۱ استرالیا

بعد از دریافت ویزای ۴۹۱ که اقامت موقت استرالیا است، شما باید قبل از موعد مقرری که افسر پرونده برایتان مشخص می کند به استرالیا سفر کنید تا ویزای شما باطل نشود. بعد از اولین سفر شما می‌توانید تا ۵ سال به استرالیا رفت و آمد کنید. پس از اقامت ۵ ساله متقاضی از طریق ویزای ساب کلاس ۱۹۱ استرالیا اقدام به اخذ اقامت دائم استرالیا می‌کند. شما باید ۲ سال اول زندگی خود را در همان ایالتی باشید که تعهد داده اید. بعد از مدت مقرر می‌توانید در هر ایالتی که تمایل دارید زندگی کنید.

افرادی که از طریق ویزای اقامت موقت ۴۹۱ به استرالیا مهاجرت می کنند می‌توانند:

اقامت استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹

ویزای ۱۸۹ اقامت دائم استرالیا بوده و محدودیت محل زندگی ندارد. حداقل ۶۵ امتیاز برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹ لازم است. اگر رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا MLTSSL است امتیاز خود را محاسبه کنید. اگر ۶۵ امتیاز دارید کافی است و می توانید اقدام کنید.

اقامت استرالیا از طریق ویزای ۱۹۰

حداقل ۶۵ امتیاز برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای ۱۹۰ لازم است. در صورتی که ۶۰ امتیاز داشته باشید، ۵ امتیاز اسپانسر ایالتی در ویزای ۱۹۰ به شما اعطا می‌کند. اگر رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا STSOL یا MLTSSL است، امتیاز خود را برای این ویزا محاسبه کنید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال