ویزا موندیال - visa mondial
Search
Close this search box.

دانشگاه اشتوتگارت آلمان

دانشگاه اشتوتگارت آلمان

درباره ی دانشگاه اشتوتگارت آلمان

دانشگاه اشتوتگارت آلمان universität Stuttgart در سال 1829 در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. این دانشگاه یکی از 10 دانشگاه برتر در زمینه ی تکنولوژی در میان دانشگاه های آلمان است. پردیس اصلی این دانشگاه در مرکز شهر اشتوتگارت و دیگر پردیس بزرگ آن در حاشیه ی شهر واقع شده اند. دانشگاه اشتوتگارت حدود 25000 دانشجو دارد که حدود 3000 نفر از این تعداد را دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا تشکیل می دهند. دانشگاه اشتوتگارت در زمینه های مکانیک، صنعت و مهندسی برق از دانشگاه های سرآمد در کشور آلمان محسوب می شود.

اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه های آلمان را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور آلمان مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در آلمان، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا، اخذ ویزای تحصیلی آلمان، بورسیه تحصیلی استرالیا و تحصیل در دانشگاه های استرالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

رنکینگ دانشگاه اشتوتگارت آلمان

  • سومین دانشگاه برتر آلمان در زمینه ی مکانیک و مهندسی برق
  • 48مین دانشگاه دنیا در زمینه ی مکانیک و مهندسی برق
  • یکی از 250 دانشگاه برتر دنیا در سال 2017
  • 87مین دانشگاه برتر دنیا در زمینه ی تکنولوژی در سال 2017

دانشکده های دانشگاه اشتوتگارت آلمان

  • دانشکده ی معماری و طراحی شهری
  • دانشکده ی مهندسی راه و ساختمان و محیط زیست
  • دانشکده ی شیمی
  • دانشکده ی مهندسی نرم افزار، مهندسی پزشکی و تکنولوژی انرژی
  • دانشکده ی علوم کامپیوتر، مهندسی برق و فناوری اطلاعات
  • دانشکده ی زمین شناسی و مهندسی هوافضا
  • دانشکده ی ریاضیات و فیزیک
  • دانشکده ی علوم انسانی
  • دانشکده ی مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی
  • دانشکده ی طراحی مهندسی، مهندسی تولید و مهندسی خودرو

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه اشتوتگارت آلمان

  • دوره ی کارشناسی: مدرک فارغ التحصیلی دبیرستان معتبر
  • دوره کارشناسی ارشد: مدرک لیسانس معتبر
  • مدرک کارشناسی ارشد معتبر در رشته ی مربوطه برای ثبت نام در مقطع دکتری

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه اشتوتگارت آلمان

دوره هاآیلتستافل مبتنی بر اینترنتتافل مبتنی بر دفترچه
کارشناسی

نمره ی کل :6

حداقل نمره ی هر بخش:5،5

 

نمره ی کل: 75

 

 

نمره ی کل: 510

کارشناسی ارشد

نمره ی کل: 6،5

حداقل نمره ی هر بخش:6

 

نمره ی کل: 79

 

 

نمره ی کل: 550

دوره های تحقیقاتی و دکترا

نمره ی کل: 7

حداقل نمره ی هر بخش:6،5

 

نمره ی کل: 88

 

نمره ی کل: 580

 

متقاضیان اخذ پذیرش از دانشگاه اشتوتگارت همچنین باید آزمون زبان آلمانی Basic User(A2) را زیر نظر CEFR پاس کنند.

کسانی که واجد شرایط گذراندن این آزمون نیستند باید در کلاس های آموزش آلمانی شرکت کنند. (این کلاس ها شهریه های را شامل نمی شوند.)

ددلاین اپلای  در دانشگاه اشتوتگارت آلمان

دوره ی کارشناسی

ترم زمستان: 15 جولای 2017

ترم زمستان: _________

دوره ی کارشناسی ارشد:

ترم زمستان: 16 جولای 2017

ترم تابستان: 15 ژانویه 2017

 شهریه ی تحصیل در  دانشگاه اشتوتگارت آلمان

شهریه ی تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت به طور میانگین 350 یورو به ازای هر ترم است. این مبلغ هزینه های جانبی مثل حمل و نقل، کارت دانشجویی الکترونیکی، هزینه ی ممیزی و… را نیز شامل می شود.  همچنین هزینه ی زندگی در اشتوتگارت به طور میانگین مبلغ 650 یورو تخمین زده شده است.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه اشتوتگارت آلمان

دانشگاه اشتوتگارت بورسیه و کمک هزینه ی معینی را برای دانشجویان این دانشگاه در نظر نگرفته است، اما دانشجویانی که قصد اخذ پذیرش از دانشگاه اشتوتگارت را دارند می توانند از بورسیه های بین المللی کشور آلمان مانند بورسیه های سازمان DAAD استفاده کنند.

کمک هزینه ی DAAD  (Deutscher Akademischer Austauschdienst)

برای تامین هزینه ها در کشور آلمان کمک هزینه های متعددی وجود دارد که مهمترین آنها DAAD است. استفاده ازDAAD  یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای اخذ بورسیه است. DAAD توسط وزارت آموزش و پرورش آلمان حمایت می شود. این شرکت بورسیه های مختلفی را به طیف وسیعی از کشورهای سراسر جهان، شامل اکثر کشورهای انگلیسی زبان ارائه می کند. این سازمان بیش از 80 کمک هزینه برای تحصیل در حوزه ی اقتصاد دارد.

بورسیه های شرکت Hilti

این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های کشور آلمان در زمینه ی کمک هزینه های تحصیلی است. علاوه بر مبلغ 1500 یورو به ازای یک ترم، این شرکت بورسیه های متعددی را برای دانشجویان فارغ التحصیل، پایان نامه و… در نظر گرفته است.

اقامتگاه ها و خوابگاه های دانشگاه اشتوتگارت آلمان

دانشجویان دانشگاه اشتوتگارت می توانند از هتل ها برای اقامت کوتاه مدت و از خوابگاه ها برای اقامت های بلند مدت استفاده کنند. هزینه ی اجاره ی هتل ها بین 20 تا 100 یورو به ازای هر شب است.

خوابگاه های مجهز با امکانات کامل و اتاق های یک نفره، دو نفره و… نیز در دسترس هستند که مبلغ اجاره ی آنها بین 150 تا 200 یورو در ماه است.

همچنین اجاره ی یک اتاق مجزا با امکانات کامل بین 200 تا 250 یورو در ماه و هزینه ی اجاره ی آپارتمان بین 350 تا 500 یورو در ماه است.

 

اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه های آلمان را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

تیم ویزا موندیال