England Flag
Search
Search
Close this search box.

سیستم رهگیری جدید کانادا برای پرونده‌های اسپانسرشیپ همسر و فرزند

متقاضیان برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ همسر و فرزند، هم اکنون می‌توانند وضعیت پرونده خود را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

کانادا پورتال آنلاینی را راه‌اندازی کرده که در آن، متقاضیان ویزای اسپانسرشیپ همسر و فرزند می‌توانند وضعیت پرونده مهاجرتی خود را به صورت آنلاین رهگیری کنند.

این سیستم رهگیری را می‌توان بر روی وبسایت دولت کانادا مشاهده کرد. در حال حاضر این سیستم تنها برای افرادی است که درخواست اسپانسرشیپ همسر و فرزند می‌دهند. این سیستم هم در دسترس متقاضیان و هم نمایندگانشان است.

سیستم رهگیری پرونده اسپانسرشیپ کانادا

اداره مهاجرت کانادا در خصوص اطلاعات درخواستی در فرم آنلاین این سیستم بیان کرده که این اطلاعات، قبل از تصمیم نهایی پرونده توسط افسر اداره مهاجرت، هر لحظه ممکن است تغییر کند. همچنین گفته است که بین پیشرفت واقعی پرونده‌‌های اسپانسرشیپ و اطلاعاتی که در سیستم رهگیری نشان داده می‌شود، ممکن است تاخیر یا تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.

این سیستم را هفته‌ای که گذشت، شان فریزر وزیر مهاجرت کانادا به عنوان بخشی از اقدامات در راستای مدرن سازی سیستم مهاجرت کانادا معرفی نمود.

ما درک می‌کنیم که متقاضیان می‌خواهند دسترسی آسان‌تری به آپدیت‌های پرونده خود داشته باشند. به همین خاطر است که ما در فوریه ۲۰۲۲ سیستم رهگیری پرونده‌های اقامت دائم یا Permanent Residence Application Tracker را معرفی خواهیم کرد تا متقاضیان بتوانند دسترسی راحت‌تری به وضعیت و اطلاعات پرونده خود داشته باشند.

بیانیه دولت

دولت همچنین می‌خواهد در تابستان ۲۰۲۲ استفاده از درخواست‌های آنلاین را برای مهاجران بیشتری امکان‌پذیر سازد. این تغییر رویه، برای به حداقل رساندن تاخیر در رسیدگی که ناشی از پاندمی و مشکلات مربوط به درخواست‌های کاغذی است، انجام می‌شود.

در این بیانیه، دولت نوشته است که تلاش‌هایش تا به امروز، این امکان را فراهم آورده تا متوسط زمان رسیدگی به پرونده متقاضان اسپانسرشیپ همسر، به زمان استاندارد ۱۲ ماه برگردد.

کانادا با تلنبار شدن حجم درخواست‌های مهاجرت به کانادا در تمام مسیرهای مهاجرتی مواجه بوده است. از دسامبر ۲۰۲۱ بالغ بر ۵۴,۶۸۳ متقاضی اسپانسرشیپ همسر و ۸,۸۴۸ متقاضی اسپانسرشیپ فرزند و سایر متقاضیان اسپانسرشیپ خانوادگی منتظر تصمیم نهایی اداره مهاجرت در مورد درخواستشان بوده‌اند.  

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال