England Flag
Search
Search
Close this search box.

دعوت کبک از ۳۳ متقاضی در جدیدترین پذیرش آریما

مهاجرت به کبک

جدیدترین پذیرش کبک در تاریخ ۱۱ نوامبر با دعوت از ۳۳ متقاضی مهاجرت برگزار شده است.

این اولین پذیرش در ماه نوامبر است که از طریق مسیر مهاجرتی Quebec Regular Skilled Worker Program (QSWP) برگزار شده است. متقاضیان منتخب قبلا در صف انتظار آریما ابراز تمایل خود را اعلام کرده بوده اند.

این دوازدهمین پذیرش کبک در سال جاری میلادی و دومین پذیرش کوچک ترین کبک تا به اینجای سال ۲۰۲۱ است چرا که در نیمه ی دوم سال جاری در اکثر پذیرش ها برای بیش از ۵۰۰ متقاضی دعوتنامه صادر شده است. بدین ترتیب تا کنون از طرف استان کبک مجموها برای ۳۲۵۶ متقاضی دعوت نامه اقامت دائم صادر شده است.

استان کبک در سه فصل نخست سال مجموعا از ۲۸۷۷۰ مقیم دائم دعوت کرده است. اکثریت آنها یعنی ۱۶۶۵۵ مقیم دائم از طریق برنامه های مهاجرتی اقتصادی به کانادا وارد شده اند و از این تعداد ۱۵۳۳۵ نیروی کار ماهر یا اسکیلد ورکر و ۱۳۱۵ ممتقاضی از طریق کسب و کار وارد شده اند. 

برنامه اسکیلد ورکر عادی کبک – QSWP – چیست؟

برای مهاجرت به کبک از طریق Regular Skilled Worker Program (QRSWP) Quebec متقاضیان باید ابتدا پروفایل EOI خود را از طریق Arrima ثبت کنند. وزارت مهاجرت کبک یا Ministère de l’Immigration, de la Francisation et de l’Intégration (MIFI) بانک پروفایل ها را بررسی می کند و برای افرادی که بر اساس نیاز بازار کار کبک واجد معیارهای خاصی هستند دعوتنامه صادر می کند. گفتنی است استان کبک برنامه های مهاجرتی خود را بر اساس معیارها و فرایندهایی که متمایز از سایر برنامه های مهاجرتی کاناداست مدیریت می کند.

 سیستم Arrima چیست؟

گفتنی است سال پیش بود که کبک از پورتال Arrima رونمایی کرد؛ این سیستم برای دریافت EOI از طریق برنامه Quebec Skilled Worker طراحی شده است و درخواست متقاضیان را مدیریت می کند. EOI درخواست نیست بلکه صرفا راهی است برای اینکه متقاضی تمایل خود را به وزارت مهاجرت کبک جهت دریافت گواهی انتخاب کبک اعلام کند. در سیستم جدید Arrima که مبتنی بر ابراز تمایل یا EOI است و جایگزین سیستم قبلی شده است، متقاضیان ۱۸ سال به بالا که مایل به مهاجرت به کبک از طریق QESWP هستند پروفایل می سارند و بر اساس عواملی امتیاز دریافت می کنند.

اهداف مهاجرتی کبک برای ۲۰۲۲

کبک اخیر اهداف مهاجرتی خود برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد. اکثر تازه واردان از طریق برنامه های مهاجرت کار و اقصادی منجمله Quebec Skilled Worker Program (QSWP) و تجربه ی کبکی وارد کبک خواهند شد. کبک قصد دارد در سال ۲۰۲۲ از تمام دسته های مهاجرتی بین ۴۹۵۰۰ تا ۵۲۵۰۰ مهاجر جذب کند. کبک همچنین قصد دارد از ۱۸۰۰۰ مهاجر دیگر هم که دولت فدرال نتوانسته به خاطر همه گیری کرونا جذب کند استقبال نماید. این بدین معناست که در سال ۲۰۲۲ امکان ورود ۷۰ هزار مهاجر جدید به کبک وجود دارد.  

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها