England Flag
Search
Search
Close this search box.

دعوت بریتیش کلمبیا از بیش از ۴۰۰ متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا در دوازدهم اکتوبر ۲۰۲۱ طی جدیدترین پذیرش PNP مجموعا برای  بیش از ۴۰۰ متقاضی مهاجرت دعوتنامه صادر کرده است.

طی یک پذیرش برای متقاضیان زیرمجموعه های اسکیل ورکر یا International Graduate, Skilled Worker و Entry Level and Semi Skilled یا نیروی کار نیمه ماهر مجموعا ۳۰۸ دعوتنامه صادر شده است. حداقل امتیاز این متقاضیان بین ۶۹ و ۹۱ متغیر بوده است.

همچنین طی پذیرش جداگانه ای از ۱۰۱ متقاضی با کد شغلی NOC 0621 یا NOC 0631 و امتیاز ۱۰۴ دعوت شد. متقاضیان ۳۰ روز تقویمی فرصت دارند درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف استان بریتیش کلمبیا ارائه کنند. بدین ترتیب استان بریتیش کلمبیا تا به اینجای سال ۲۰۲۱ مجموعا برای نزدیک به ۱۰۰۰۰ متقاضی مهاجرت دعوتنامه صادر کرده است.

در سیستم ثبت نامی موسوم به PNP Skills Immigration Registration System بریتیش کلمبیا تعداد زیادی از افراد شاغل در مشاغل فوق حضور دارند و استان بریتیش کلمبیا نیز در پی آن است تا در تمام بخش های بازار کار خود توازن را برقرار سازد.

در پذیرش عمومی متقاضیان Skilled Worker و International Graduate در هر دو دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا  (EEBC) و Skills  Immigration (SI) هدف گرفته شدند. بریتیش کلمبیا همچنین از طریق مسیر مهاجرتی Entrepreneur Immigration  هم دعوتنامه صادر کرد.

بریتیش کلمبیا از ماه فوریه سال جاری به عنوان بخشی از برنامه مهاجرت استانی اش ماهی دو بار پذیرش جداگانه ای برگزار می کند. این پذیرش ها به خاطر تعداد بالای متقاضیانی است که در بخش هایی خاص از بازار کار در سیستم SIRS ثبت نام کرده اند.  

اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا به اختصار EEBC متقاضیانی را انتخاب می کند که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. دسته Skills Immigration هم برای نیروی کار ماهر و نیمه ماهری است که شغلشان در بریتیش کلمبیا با تقاضای بالایی روبروست.

چنانچه علاقه مند به مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق Express Entry BC (EEBC) و Skills Immigration هستید در گام نخست باید از طریق پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایلی ایجاد کنید و در Skills Immigration Registration System (SIRS) ثبت نام کنید. سپس بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، دانش زبانی، سطح تحصیلات سابقه کار، مکان استخدامتان در بریتیش کلمبیا و حقوقتان رتبه بندی می شوید. در صورت تایید می توانید از انتخاب استانی تان برای ارائه درخواست اقامت دائم به وزارت مهاجرت کانادا استفاده کنید.

پذیرش های اکسپرس انتری معمولا هر دو هفته یک بار برگزار می شوند و امکان صدور دعوتنامه تا سقف ۵۰۰۰ نفر در هر پذیرش وجود دارد. بریتیش کلمبیا از طریق برنامه مهاجرت استانی خود و سایر مسیرهای مهاجرتی به صورت هفتگی پذیرش برگزار می  کند.

درباره برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا قصد دارد تا نیروی کار خارجی را که در استان تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد و آنها هم می خواهند در این استان اقامت دائم داشته باشند جذب کند.

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا دارای دو مسیر مهاجرتی است:  Skills Immigration و اکسپرس انتری و هر دوی این مسیرها به زیرمجموعه هایی تقسیم می شوند. هر دو مسیر مهاجرتی تحت مدیریت Skills Immigration Registration System (SIRS) هستند. چنانچه علاقه مند به مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق Express Entry BC (EEBC) و Skills Immigration هستید در گام نخست باید از طریق پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایلی ایجاد کنید و در Skills Immigration Registration System (SIRS) ثبت نام کنید. سپس بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، دانش زبانی، سطح تحصیلات سابقه کار، مکان استخدامتان در بریتیش کلمبیا و حقوقتان رتبه بندی می شوید. در صورت تایید می توانید از انتخاب استانی تان برای ارائه درخواست اقامت دائم به وزارت مهاجرت کانادا استفاده کنید.

در صورت دعوت شدن از طرف استان بریتیش کلمبیا ۳۰ روز فرصت دارید درخواست کامل خود را از طریق سیستم آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ارائه کنید. وقتی این کار را کردید ظرف دو یا سه ماه از تصمیم استان بریتیش کلمبیا مطلع خواهید شد. در صورتی که از طرف استان انتخاب شوید می توانید تقاضای خود برای اقامت دائم از طریق Provincial Nominee Class را به اداره مهاجرت کانادا ارائه کنید. انتخاب شما از طرف استان تا شش ماه اعتبار دارد.

درباره اکسپرس انتری

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی نیروی کار ماهر فدرال یا federal skilled worker، مشاغل دارای مهارت یا skilled trades و تجربه ی کانادایی یا canadian experience از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. اکثر استان ها و مناطق کانادا نیز از این سیستم برای مدیریت درخواست های انتخاب استانی استفاده می کنند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها