England Flag
Search
Search
Close this search box.

افزایش مبلغ تمکن مالی اکسپرس انتری در سال ۲۰۲۲

متقاضیان برنامه های اسکیل ورکر فدرال و اسکیل ترید فدرال تا ۸ جون فرصت دارند تمکن مالی خود را آپدیت کنند.

کانادا مبلغ تمکن مالی یا proof of settlement funds را برای متقاضیان اکسپرس اینتری افزایش داده است.

این تغییرات در مورد متقاضیان فدرال اسکیل ورکر (FSWP) و فدرال اسکیل ترید (FSTP) برنامه اکسپرس انتری اعمال خواهد شد. این تغییرات ربطی به متقاضیان این دو برنامه که در کانادا جاب آفر معتبر دارند و متقاضیان تجربه کانادایی ندارد.

متقاضیان اسکیل ورکر و اسکیل ترید فدرال که جاب آفر کانادایی ندارند، باید مبالغ زیر را داشته باشند تا واجد شرایط مهاجرت به کانادا باشند:

تعداد اعضای خانواده مبلغ به دلار کانادا
۱ ۱۳,۳۱۰
۲ ۱۶,۵۷۰
۳ ۲۰,۳۷۱
۴ ۲۴,۷۳۳
۵ ۲۸,۰۵۲
۶ ۳۱,۶۳۸
۷ ۳۵,۲۲۴
هر عضو اضافه ۳,۵۸۶

شما متقاضی اکسپرس انتری تا ۸ جون فرصت دارید تا اگر تمکن مالی تان کمتر از مبالغ فوق است، آن را در پروفایل خود آپدیت کنید. آپدیت کردن پروفایل اکسپرس انتری، تاریخ و زمان دریافت پروفایلتان توسط اداره مهاجرت را تغییر نخواهد داد. این وقتی اهمیت پیدا می‌کند که اداره مهاجرت بخواهد قاعده tie-break را اجرا کند. متقاضیانی که حداقل امتیاز CRS را دارند، تنها در صورتی دعوتنامه دریافت خواهد کرد که پروفایل آن‌ها در تاریخ معینی، یا قبل از آن، که اداره مهاجرت در هر دور از دعوتنامه‌ها معین می‌کند، دریافت شده باشد.

مبلغ تمکن مالی باید هنگام اپلای و یا دریافت ویزای اقامت دائم، به راحتی در دسترس متقاضی باشد. هنگام ورود باید به آفیسر مهاجرت ثابت کنید که می‌توانید به طور قانونی به این پول دسترسی داشته باشید.

باید بتوانید هزینه زندگی خانواده تان را بپردازید، حتی آن‌هایی که همراهتان نیستند. اگر همسرتان همراهتان است، می‌توانید روی پولی که در حساب مشترک دارید، حساب کنید. اگر پول‌ها تنها در حسابی به نام همسرتان است، باید ثابت کنید که شما هم به آن پول دسترسی دارید.

نمی توانید این پول را از فردی دیگر قرض بگیرید و نمی‌توانید افزایش ارزش ملک و خانه‌تان را به عنوان مبلغ ثابت کننده تمکن مالی اعلام کنید.

اداره مهاجرت چه چیزی را به عنوان تمکن مالی قبول می‌کند؟

نامه های رسمی از هر بانک و موسسه مالی که پول خود را نزد آن نگه می‌دارید مورد قبول است.

آنگونه که در وبسایت اداره مهاجرت کانادا نوشته شده است نامه ها باید:

  • بر روی کاغذ با سربرگ موسسه مالی چاپ شده باشند؛
  • شامل مشخصات تماس موسسه مالی باشند (نشانی، تلفن و ایمیل)؛
  • حاوی نام شما باشند؛
  • بدهی‌های معوقه نظیر بدهی های کارت اعتباری و وام ها را ذکر کرده باشند؛ و
  • برای هر حساب جاری و حساب سرمایه گذاری، تاریخ افتتاح هر حساب، مانده هر حساب و  گردش مالی شش ماه آخر هر حساب را ذکر کرده باشند.

از سرگیری پذیرش های اسکیل ورکر و تجربه کانادایی از جولای ۲۰۲۲      

آنگونه که شان فریزر وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرده است کانادا بار دیگر در اوایل ماه جولای سال جاری برای متقاضیان اسکیل ورکر فدرال و تجربه کانادایی دعوتنامه صادر خواهد کرد. برگزاری پذیرش برای متقاضیان اسکیل ورکر فدرال از دسامبر ۲۰۲۲ و برای متقاضیان تجربه کانادایی از سپتامبر ۲۰۲۱ متوقف شده است.

وزیر مهاجرت نیز گفته است که زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان جدید اکسپرس انتری به زمان استاندارد شش ماهه خواهد رسید. زمان رسیدگی به اکثر درخواست‌ها تا انتهای سال ۲۰۲۲ به حالت نرمال برخواهد گشت.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال