England Flag
Search
Search
Close this search box.

بزرگترین پذیرش PNP انتاریو طی سال ۲۰۲۱ برگزار شد

مهاجرت به انتاریو

استان انتاریوی کانادا در تاریخ ۲۷ اکتوبر بزرگترین پذیرش سال ۲۰۲۱ را با دعوت از ۱۴۰۶ متقاضی اکسپرس انتری با سابقه کار در مشاغل حوزه ی تکنولوژی برگزار کرده است.

انتاریو از متقاضیانی دعوت کرده است که ممکن است واجد شرایط مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی اکسپرس انتری انتاریو باشند. متقاضیان منتخب می بایست در سیستم اکسپرس انتری پروفایل می داشتند. حداقل امتیاز متقاضیان بین ۴۵۵ تا ۴۶۷ بوده است. علاوه بر این متقاضیان منتخب می بایست در یکی از مشاغل زیر حداقل یک سال سابقه کار می داشتند:

  • مدیران سیستم های اطلاعات و کامپیوتر (NOC 0213)
  • مهندسان کامپیوتر (NOC 2147)
  • مدیران دیتا و تحلیلگران دیتابیس  (NOC 2172)
  • طراحان و مهندسان نرم افزار (NOC 2173)
  • توسعه دهندگان رسانه های تعاملی و برنامه نویسان کامپیوتر  (NOC 2174)
  • توسعه دهندگان و طراحان وب (NOC 2175)

در وبسایت برنامه مهاجرت استانی انتاریو نوشته شده که درخواست متقاضیانی که نتوانند سابقه کار خود را در این مشاغل ثابت کنند رد خواهد شد. متقاضیان منتخب باید مدرک تحصیلی خود را معادل سازی هم کنند.

این دومین پذیرش انتاریو مختص شاغلان حوزه ی تکنولوژی طی سال جاری است. در اولین پذیرش از ۱۱۰۰ متقاضی دعوت شد تا درخواست نامینیشن استانی خود را ارائه کنند. سال گذشته انتاریو از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی از ۱۹۹۶ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد. حدود ۲۰ درصد نامینیشن ها برای متقاضیانی صادر شد که در مشاغل مهندسی نرم افزار، برنامه نویسی کامپیوتر، توسعه دهنده ی رسانه های تعاملی و غیره جاب آفر داشتند.

اکسپرس انتری چیست؟

اکسپرس انتری راه اصلی مهاجرت کاری به کاناداست. کانادا از طریق اکسپرس انتریست که درخواست های اسکیلد ورکر را مدیریت می کند. می توان با ارائه درخواست مستقیم از طریق اکسپرس انتری از فرایند برنامه مهاجرت استانی عبور کرد و برای اقامت دائم کانادا دعوتنامه دریافت کرد.

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. افرادی که از طرف استان انتخاب می شوند هم ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS دریافت می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی اداره مهاجرت حتما از آنها دعوت خواهد کرد.

برنامه ی اولویت های سرمایه انسانی انتاریو چیست؟

برنامه ی اولویت های سرمایه انسانی انتاریو، یکی از برنامه های مهاجرتی استان انتاریو است که هدف از راه اندازی آن، جذب آن دسته از متخصصینی ست که در سیستم اکسپرس انتری فدرال حضور دارند و تحصیلات،  سابقه کار، تسلط بر مهارت های زبانی و سایر معیارهای مورد نظر استان انتاریو را دارند. برای اینکه اشخاص بتوانند از این برنامه مهاجرتی شناخته شده به انتاریو مهاجرت کنند، باید واجد شرایط ورود به صف انتظار اکسپرس انتری (برای برنامه های FSWP و CEC) باشند. برای استفاده از این برنامه، لازم نیست متقاضیان به طور مستقیم درخواست ارائه کنند بلکه در صورتی که شرایط آنها مناسب این برنامه باشد، از سوی استان انتاریو دعوت نامه NOI یا اعلانیه تمایل دریافت خواهند کرد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها