Search
Close this search box.

نمونه نامه هدف از سفر به کانادا؛ تعیین سرنوشت فقط با یک نامه!

نمونه نامه هدف از سفر به کانادا

نامه هدف از سفر یکی از مهم‌ترین مدارک مورد‌نیاز برای دریافت ویزای توریستی کانادا است. برای جلوگیری از ریجکتی ویزای خود، می‌توانید با بررسی یک نمونه نامه هدف از سفر به کانادا، این نامه را با دقت و حساسیت بالایی بنویسید. در غیر‌ این صورت، ممکن است یک ایمیل ریجکتی با متن زیر دریافت کنید:

"I am not satisfied that you will leave Canada at the end of your stay as required by paragraph 179(b) of the IRPR"

چه قصد دیدار خانواده و دوستان خود را داشته باشید، چه قصد شرکت در کنفرانس‌ها و همایش‌ها یا تماشای جاذبه‌های گردشگری کانادا، برای دریافت ویزای توریستی به نامه هدف از سفر به کانادا نیاز خواهید داشت. 

در این مقاله جامع، ابتدا چند نمونه نامه هدف از سفر به کانادا را به شما نشان می‌دهیم و سپس با نحوه نگارش، نکات مهم و اشتباهات رایج در نوشتن این نامه آشنا خواهید شد.

در واقع همه چیز از اینجا آغاز می‌شود: ماده 179 از قانون IRPR که به شرح زیر است:

نامه هدف از سفر
فهرست مطالب

نامه هدف از سفر به کانادا چیست؟

نامه هدف از سفر به کانادا (Purpose of Travel Letter) یکی از مدارکی است که برای دریافت ویزای توریستی کانادا باید به اداره مهاجرت کانادا ارائه کنید. در این نامه باید دلایل و اهداف شما از سفر به کانادا به‌صورت کاملا واضح و روشن بیان شوند.

در‌‌واقع، نامه POT سندی است که مواردی مانند سوابق سفر، کارهایی که قصد انجام آن‌ها را دارید، برنامه و زمان‌بندی سفر، وضعیت مالی و قصدتان از بازگشت به وطن در آن نوشته می‌شوند. آفیسرهای IRCC این نامه را هنگام ارزیابی درخواست‌های ویزای توریستی (ویزای اقامت موقت) بررسی می‌کنند و بر‌اساس آن تصمیم می‌گیرند.

نامه هدف از سفر به کانادا اهمیت بسیار بالایی دارد و بخش مهمی از فرایند درخواست محسوب می‌شود؛ یک نامه POT خوب و موثر،‌ اهداف واقعی شما را از سفر به کانادا نشان می‌دهد، برنامه سفرتان را بازگو می‌کند و در نهایت افسر مهاجرتی را از نیت شما برای بازگشت به کشور خود مطمئن می‌کند.

با نگارش یک نامه POT حرفه‌ای،‌ شانستان برای دریافت ویزای توریستی کانادا و ریجکت نشدن توسط آفیسر مهاجرتی افزایش خواهد یافت. 

نمونه نامه هدف از سفر به کانادا

شما می‌توانید با مشاهده چند نمونه نامه هدف از سفر به کانادا، با نحوه چیدمان و نگارش این نامه و ساختار آن بیشتر آشنا شوید. اینجا، یک نمونه نامه POT با هدف سفر توریستی به کانادا آورده شده است:

October, 29, 2023
From: Amir Vafaei
No. 92, W Sarv St., Tehran, IRAN

To: Visa Officer, Immigration Refugees and Citizenship Canada (IRCC)

Sub.: Purpose of Travel

Dear Visa Officer,

My name is {Name of Applicant}, holder of passport number {Passport Number}, and I am an Iranian Citizen living in Tehran. I am writing this letter of Purpose of Travel (POT) to express my genuine intentions and enthusiasm for visiting Canada as a tourist. I have always been fascinated by Canada’s stunning landscapes, hospitable atmosphere and rich culture. I am very excited to visit the tourist attractions of this vast country.

During my visit to Canada, my main purpose is to engage in tourism activities and experience Canada’s diverse offerings. I have planned to visit Vancouver and Toronto, attending festivals, visiting the museums of these lively cities, connecting with Canadian people and diving deep into the local arts and music scene. {provide a more detailed itinerary, preferably provide the officer with specific locations you wish to visit}. My flight lands in Vancouver on December 26, 2023 and my return ticket is booked for January 10, 2024. {you could add details of your travel insurance + the hotel where you intend to stay at during your visit}

As a responsible Tourist, I understand the importance of showcasing strong ties to my home country. I am currently employed at Visa Mondial Company, where I hold an expert position. I have attached an employment letter confirming my job, duration of employment, and granting of leave for the intended travel period. In addition, my wife is in Iran and cannot accompany me because of taking care of her elderly mother. My marriage certificate is also attached. {mention your financial assets in Iran}
During my stay in Canada, I will pay my own travel expenses. I have attached my bank statements demonstrating my sufficient funds to cover all travel expenses, accommodation, daily living costs, and any unforeseen circumstances. Financially, I will have no problem during my stay in Canada.

In conclusion, I have traveled to different countries like Turkey, Germany and Italy and now I am very excited to visit Canada. I am well aware of Canada’s immigration laws regarding tourist visas and Canadian regulations and will abide by these laws during my stay.
Thank you in advance for your attention to my profile.
Sincerely,
[Your Name]

در تصویر زیر نیز یک نمونه نامه هدف از سفر به کانادا که قبلا در سامانه اداره مهاجرت آپلود شده‌ است را مشاهده می‌کنید:

page 4
page 3
page 2
page 1
Previous slide
Next slide

در‌صورت تمایل می‌توانید از کارشناسان ویزا موندیال برای انجام اقدامات مربوط به اخذ ویزای توریستی کانادا و نگارش نامه هدف از سفر کمک بگیرید. متخصصان ما از نمونه‌های آماده استفاده نمی‌کنند؛ این نامه توسط یک متخصص به‌صورت اختصاصی ویژه هر کلاینت نوشته می‌شود. ​

چه اطلاعاتی در نامه هدف از سفر به کانادا نوشته می‌شوند؟

آفیسر مهاجرتی معمولا می‌خواهد دلایل موجه‌تان برای ورود به کانادا، وضعیت مالی شما برای سفر، وضعیت سلامت و قصدتان برای بازگشت به ایران را در نامه POT ببیند. نامه خود را با یک مقدمه قوی آغاز کنید و با یک جمع‌بندی حرفه‌ای به پایان برسانید.

نگارش نامه هدف از سفر فرمت معینی ندارد. در این قسمت، تفکیک دقیق‌تری از اطلاعاتی که باید در یک نامه هدف از سفر به کانادا نوشته شوند، آورده شده‌اند:

۱. مقدمه جذاب و تاثیر‌گذار؛ توجه آفیسر را جلب کنید

نامه هدف از سفر را با یک مقدمه جذاب و فریبنده آغاز کنید که در همان ابتدا توجه خواننده (آفیسر مهاجرتی) را جلب کند. به‌صورت مختصر و جذاب هیجان خود را درباره بازدید از کانادا ابراز کنید. بهتر است در مقدمه نام و نام‌خانوادگی، شماره پاسپورت و ملیت خود را بنویسید.

۲. هدف واقعی شما از سفر به کانادا

در نامه POT باید هدفتان از سفر به کانادا به‌صورت مستقیم ذکر شود. شما باید در این رابطه صادق باشید؛ چرا که اطلاعاتی که در ادامه نامه بیان خواهید کرد، در راستای همین هدف شما از سفر به کانادا خواهند بود.

توجه داشته باشید که سفر به قصد گردشگری و تفریح، خود می‌تواند فعالیت‌های مختلفی را شامل شود. برای مثال: شرکت در یک همایش یا کنفرانس،‌ دیدار اقوام و خویشاوندان یا بازدید از شهرها و جاذبه‌های گردشگری کانادا.

۳. دلایل شما برای انتخاب کانادا به عنوان مقصد سفر

آفیسر مهاجرتی همچنین تمایل دارد که دلایلتان برای انتخاب کانادا از میان کشورهای دیگر را بداند. اگر قصد دارید به‌عنوان توریست به کانادا سفر کنید، بهتر است به کنجکاوی و علاقه خود به دیدار از جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف کانادا اشاره کنید.

اگر برای شرکت در عروسی یکی از اقوام یا دوستانتان سفر می‌کنید، باید این دلیل را به‌طور شفاف برای آفیسر مهاجرتی توضیح دهید.

۴. در نامه POT، برنامه سفر به کانادا را با جزئیات بنویسید

شما همچنین باید برنامه سفر کامل خود را همراه با جزئیات در نامه هدف از سفر به کانادا بنویسید. این برنامه سفر می‌تواند به سوالات زیر پاسخ دهد:

  • بلیط رفت شما به کانادا برای چه تاریخی است؟
  • قصد بازدید از چه شهری را دارید؟
  • کجا اقامت خواهید کرد؟
  • آیا قصد دارید از شهرهای دیگر کانادا نیز دیدن کنید؟
  • چه زمانی قصد ترک کردن کانادا را دارید؟

توجه داشته باشید که اگر به‌منظور گشت‌و‌گذار سفر می‌کنید، باید نام مکان‌هایی که قصد دیدنشان را دارید و اطلاعات محل اقامتتان را در نامه بنویسید.

۵. وضعیت مالی و گردش حساب؛ چه کسی هزینه‌های سفر شما را تامین می‌کند؟

آفیسر مهاجرتی باید بداند که آیا می‌توانید هزینه‌های سفر خود را تامین کنید یا خیر؛ بنابراین باید با تهیه یک گواهی تمکن مالی، در نامه POT ذکر کنید که چه مقدار پول دارید و چقدر پول همراهتان به کانادا می‌برید.

همچنین، اگر فرد دیگری هزینه‌های سفر شما را تامین می‌کند، باید این مورد را در نامه ذکر کنید و مدارکی را نیز برای اثبات این موضوع همراه سایر مدارک در سامانه IRCC آپلود کنید.

۶. قصد شما برای بازگشت به وطن؛ آفیسر را متقاعد کنید

شما باید با ذکر دلایل قوی و بیان تای‌های کاری یا خانوادگی خود، اثبات کنید که پس از پایان سفر، به ایران باز می‌گردید. همچنین بهتر است تاریخ بلیط برگشت خود را بیان کنید. البته تهیه بلیط برگشت کافی نیست و دلایل دیگری مانند موارد زیر نیز باید برای اثبات این موضوع ذکر شوند:

  • تای‌های خانوادگی شما در وطن
  • شغل یا دارایی که نشان دهد حتما به کشورتان باز خواهید گشت

حتما به موقعیت شغلی خود در ایران اشاره کنید و برای اثبات آن نامه اشتغال به کار بگیرید. جزئیات مربوط به مسکن خود در ایران را بیان کنید و با ارائه سند ملکی یا اجاره‌نامه، به آفیسر نشان دهید که حتما به کشور باز خواهید گشت.

۷. جزئیات وضعیت سلامتی

افرادی که قصد دارند برای اهداف پزشکی ویزای توریستی بگیرند بهتر است هرگونه جزئیات مربوط به وضعیت جسمانی و سلامت خود را در نامه هدف از سفر به کانادا بیان کنند.

برای مثال، می‌توانید درباره بیماری‌هایی که از آن‌ها رنج می‌برید یا عمل‌های جراحی اخیر خود بنویسید.

۸. سابقه سفر به کشورهای خارجی

اگر سابقه سفر خارجی به کشورهای مختلف دنیا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در بخشی از نامه هدف از سفرتان به این موضوع اشاره کنید و سوابق سفرهای خارجی خود را به‌طور کامل اما مختصر بنویسید.

۹. لیست مدارک ارسالی و جمع‌بندی نامه

در نهایت، شما باید کلیه مدارکی که برای درخواست ویزای توریستی کانادا در سایت آپلود کرده‌اید، در نامه POT فهرست کنید. این مدارک می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • مدارک شناسایی و هویتی
  • مدارکی که اثبات می‌کنند به ایران بر‌می‌گردید
  • مدارک بانکی و تمکن مالی
  • نامه دعوتنامه کانادا (در‌صورت وجود)

در پایان، نامه خود را با یک جمع‌بندی جذاب و تاثیر‌گذار به پایان برسانید.

نکاتی مهم برای نگارش موثر نامه هدف از سفر به کانادا

هدف شما از سفر به کانادا هر چه که باشد، خواه دیدار اقوام یا شرکت در یک رویداد یا گردشگری، باید آن را به‌صورت شفاف و با جزئیات بیان کنید. دقیق بنویسید و جزئیاتی را ذکر کنید که نشان‌دهنده نیات واقعی و صادقانه شما باشد.

باید نامه هدف از سفر به کانادا را به‌صورت خلاصه اما با جزئیات کامل بنویسید. حجم نامه تعیین‌کننده نیست؛ این کیفیت نامه است که مشخص می‌کند ویزا به شما تعلق می‌گیرد یا خیر.

بر تای‌های خود با وطنتان مانند روابط خانوادگی، شغل یا دارایی‌های خود در ایران تاکید داشته باشید. تعهدات و مسئولیت‌هایتان در ایران را که نشان‌دهنده قصد شما برای بازگشت به ایران است، در نامه برجسته کنید.

مطالعه کاملی درباره جاذبه‌ها، فرهنگ و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد کانادا انجام دهید. جنبه‌های خاصی از کانادا که با علایق شما مطابقت دارند را بیان کنید و توضیح دهید که چگونه به هدفتان از بازدید کمک می‌کنند.

به آفیسر مهاجرتی نشان دهید که درک درستی از الزامات و قوانین IRCC درباره ویزای توریستی کانادا دارید. شواهدی را مبنی بر داشتن بودجه کافی برای پوشش هزینه‌های سفر خود ارائه دهید و اطمینان حاصل کنید که همه معیارهای واجد شرایط بودن این ویزا را دارید.

شما باید انگیزه‌ها و اهداف واقعی خود را بنویسید و از اظهارات عمومی خودداری کنید. تمرکزتان باید روی تجربیات شخصی و اشتیاق واقعی برای سفر به کانادا باشد.

اشتباهات رایج در نگارش نامه هدف از سفر به کانادا

هرگز از الگوهای از‌پیش‌نوشته‌شده برای نگارش نامه استفاده نکنید. همچنین کپی‌برداری از نامه Purpose of travel دیگران می‌تواند باعث ریجکتی درخواست ویزای شما شود.

در‌حالی‌که بیان اطلاعات مرتبط بسیار مهم است، اما نباید جزئیات بیش‌از‌حد یا اطلاعات غیر‌ضروری را در نامه خود بگنجانید. این اطلاعات اضافی نامه شما را طولانی می‌کنند و ممکن است توجه آفیسر را از هدف اصلی نامه منحرف کنند.

غلط‌های املایی و نگارشی موجود در نامه POT می‌توانند تاثیر منفی روی آفیسر مهاجرتی بگذارند. پیشنهاد می‌کنیم برای ویرایش و تصحیح نامه خود وقت بگذارید و در‌صورت نیاز از یک مترجم حرفه‌ای کمک بگیرید.

بسیار مهم است که با بیان تای‌های خودتان با ایران، به آفیسر ثابت کنید که قصد بازگشت به وطنتان را دارید. برای اثبات این موضوع مدارکی مانند قراردادهای کاری، اسناد ملکی یا تعهدات خانوادگی را ارائه کنید.

از کلمات و عبارت نامفهوم یا مبهم در نامه خود استفاده نکنید. تلاش کنید شفاف و روشن بنویسید و از مثال‌های ملموس برای افزایش اثرگذاری نامه استفاده کنید.

برنامه‌ها و اهداف خود را به‌صورت کلی بیان نکنید. این موارد باید به‌طور جزئی و کامل بیان شوند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات نوشته شده در نامه هدف از سفر به کانادا با اطلاعات مندرج در فرم درخواست ویزا مطابقت داشته باشد.

شما باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات نوشته‌شده در نامه هدف از سفر به کانادا با اطلاعات مندرج در فرم درخواست ویزا مطابقت داشته باشد.

مثال

در پایان، نامه را امضا کنید تا اعتبار آن تایید شود.

نظر مشاور قانونی مهاجرت درباره نامه Purpose of Travel

در این بخش نظر آقای مرتضی هماپور، وکیل قانونی مهاجرت به کانادا درباره نامه هدف از سفر را مطالعه خواهید کرد:

«طبق قوانین و مقررات مهاجرتی کانادا، آفیسر مهاجرتی باید در هنگام بررسی پرونده هر کلاینت‌، این موضوع را بسنجد که آیا متقاضی در انتهای مدت قانونی اقامت خود کانادا را ترک خواهد کرد یا خیر؛‌ بنابراین شما باید در نامه هدف از سفر، آفیسر را قانع کنید که قصد بازگشت به کشور خود را دارید.

آفیسر همه مدارک شما اعم از مدارک مالی، تحصیلی، تای‌های عاطفی و شغلی شما را بررسی می‌کند و فاکتورهای موثر در تصمیمتان را می‌سنجد. به این فاکتورها اصطلاحا Push and Pull Factors گفته می‌شود. برای مثال، داشتن املاک یا درآمد بالا در ایران یا وجود خانواده درجه یک فرد در ایران یک عامل موثر در بازگشت فرد به کشور (Pull Factor) هستند.
از نظر من، شما باید در نامه هدف از سفر مدارک خود را طوری پرزنت کنید که در ذهن آفیسر یک Pull Factor در نظر گرفته شوند تا بتوانند نقص‌ها یا نگرانی‌های آفیسر را پوشش دهند.

این وظیفه شماست که با ارائه مدارک کافی و نگارش یک نامه هدف از سفر حرفه‌ای آفیسر را قانع کنید که به ایران باز می‌گردید. این نامه با توجه به مدارک هر پرونده و به‌طور اختصاصی برای هر فرد نوشته می‌­شود. ابهامات پرونده و مواردی که نیاز به شرح و بسط بیشتری دارند، در این نامه توضیح داده می‌­شوند.

این یک اصل حقوقی مهم است که بار اثبات معقول بودن هدف از سفر بر‌عهده خود متقاضی است و آفیسر برای قانع شدن، از شما درخواست توضیحات یا مدارک بیشتر نخواهد کرد؛ بنابراین اگر هدف از سفر شما از نظر آفیسر منطقی نباشد،‌ ریجکت خواهید شد.

همکاران من در ویزا موندیال نامه هدف از سفر را به‌طور داینامیک و اختصاصی برای هر کلاینت تهیه می‌کنند؛ در‌صورت تمایل می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.»

سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی کانادا

علاوه‌بر نامه هدف از سفر به کانادا، باید سایر مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی را نیز در سامانه اداره مهاجرت (IRCC) آپلود کنید. از قلم انداختن حتی یک مدرک مهم می‌تواند باعث ریجکتی درخواست ویزای شما شود. اینجا لیست سایر مدارک مورد‌نیاز برای دریافت ویزای توریستی کانادا را مشاهده می‌کنید:

  • مدارک شخصی مانند پاسپورت معتبر، ترجمه شناسنامه و کارت پایان خدمت، ترجمه سند ازدواج و مدرک تحصیلی
  • ترجمه گواهی عدم سوء‌پیشینه
  • فرم اپلیکیشن ویزا
  • دو عکس پرسنلی سایز پاسپورت
  • تمکن مالی و گردش حساب
  • مدارک شغلی و اسناد مالی
  • نامه دعوتنامه (در‌صورت وجود)
  • سابقه سفر
  • برنامه سفر یا بلیط‌های هواپیما و هتل
  • سند اثبات رزرو هتل
  • بیمه مسافرتی (توصیه‌شده)
  • یک نسخه از رزومه (در‌صورت وجود)

افزایش شانس دریافت ویزا با نگارش سابمیشن لتر توسط وکیل مهاجرتی

علاوه‌بر نامه هدف از سفر به کانادا، نامه دیگری نیز وجود دارد که نگارش آن ریسک ویزای شما را کاهش می‌‌دهد.

اگر از طریق یک وکیل مهاجرتی برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنید، این وکیل می‌تواند با نوشتن یک نامه دفاعیه از پرونده شما دفاع کرده و روی نکات مثبت آن تاکید کند. در‌واقع، هنگامی که از یک وکیل معتبر مهاجرتی کمک بگیرید، داخل اکانتتان در سامانه IRCC، بخشی به نام سابمیشن لتر (نامه دفاعیه وکیل) اضافه می‌شود.

در این بخش وکیل نامه دفاعیه خود را آپلود می‌کند. وکیل در نامه دفاعیه با استناد به دعاوی گذشته، شرایط هر فرد را برای آفیسر مهاجرتی شرح می‌دهد و با قانون مقایسه می‌کند. برای مثال، وکیل می‌تواند دلایل هر کلاینت برای بازگشت به کشورش را طبق قانون بنویسید یا به شرایط مالی متقاضی اشاره کند.

به‌طور‌کلی، نگارش سابمیشن لتر توسط وکیل مهاجرتی ریسک پرونده شما کاهش داده و شانس ویزا شدنتان را افزایش می‌دهد.

حرفه‌ای بنویسید؛ شانستان را برای اخذ ویزای توریستی کانادا افزایش دهید

در این مقاله از صفر تا صد نگارش نامه POT را بررسی و چند نمونه نامه هدف از سفر به کانادا را مشاهده کردیم. این نامه اهمیت بالایی در پروسه مهاجرت شما دارد. آفیسر پرونده نامه هدف از سفر را به‌صورت کامل مطالعه می‌کند و بر‌اساس مطالب مندرج در آن تصمیم می‌گیرد.

بنابراین،‌ پیشنهاد می‌کنیم با کمک متخصصان مهاجرت، یک نامه هدف عالی و بی‌نقص تهیه کنید. کارشناسان خبره ویزا موندیال پس از برگزاری جلسات با هر کلاینت برای وی نامه هدف از سفر داینامیک و اختصاصی نگارش می‌کنند.

به‌طور میانگین ۸۰٪ پرونده‌های ویزای توریستی در ویزا موندیال با موفقیت به پایان می‌رسند. شما نیز می‌توانید در‌صورت تمایل برای دریافت ویزای توریستی کانادا از کارشناسان ما وقت مشاوره دریافت کنید.

در نهایت، در‌صورتی‌که هنوز سوالی درباره نامه هدف از سفر به کانادا دارید، پیشنهاد می‌کنیم سوالتان را زیر همین مقاله و در قالب کامنت از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسختان را ارائه خواهند کرد.

سوالات متداول

در نامه purpose of travel باید هدفتان از سفر به کشور کانادا را به‌وضوح بیان کنید. چه هدفتان گردشگری باشد، چه بازدید از دوستان و آشنایان و چه شرکت در یک همایش و کنفرانس بین‌المللی. جزئیات سفر خود را کامل بنویسید. پیشنهاد می‌کنیم از یک مشاور مهاجرتی برای این کار کمک بگیرید.

برای دریافت ویزای توریستی کانادا، باید مدارک لازم برای اخذ این ویزا را در سامانه IRCC آپلود و سابمیت کنید. یکی از این مدارک، نامه هدف از سفر به کانادا یا همان نامه POT است.

اداره مهاجرت کانادا تعداد کلمات معینی را برای نامه هدف از سفر در نظر نگرفته است. اما طبق تجربه ما بهتر است تعداد کلمات این نامه بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه باشد.

نگارش نامه هدف از سفر به کانادا برای دریافت ویزای توریستی این کشور الزامی است.

ارائه دعوتنامه برای ویزای توریستی اجباری نیست؛ اما شانستان را برای ویزا شدن افزایش می‌دهد.

کپی کردن از نمونه‌های آماده موجود در اینترنت اصلا کار عاقلانه‌ای نیست و احتمال ریجکتی درخواست شما را افزایش می‌‌دهد.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها