England Flag
Search
Search
Close this search box.

اوکی تو بُرد چیست و چگونه آن را دریافت کنیم؟

اوکی تو برد

اگر قصد دارید در این روزهای کرونایی به کانادا سفر کنید و شرایط تحصیل در کانادا را بدانید و از قوانین ورود به کانادا مخصوصا در همه گیری کرونا چندان اطلاع ندارید و مهم تر از همه مایلید بدانید اوکی تو برد یعنی چه و فرایند اخذ اوکی تو برد چگونه است همراه ویزا موندیال بمانید.

اوکی تو برد چیست؟

اوکی تو برد یا Ok to Board به معنای تاییدیه پرواز و مجوز سوار شدن به هواپیماست. افرادی که قصد دارند به امارات متحده عربی (دوبی/شرجه/ابوظبی)، کویت، بحرین، عمان و قطر سفر کنند علاوه بر ویزا به مدرک دیگری نیاز دارند: اوکی تو برد یا Ok to Board.

شما بدون داشتن اوکی تو برد نمی توانید سوار هواپیما به مقاصد فوق شوید. وقتی ویزای معتبر به کشورهای حاشیه خلیج فارس که در بالا نام بردیم دریافت کردید باید نسخه ای از ویزای خود را از طریق آنلاین به ایزلاینی که بلیت پرواز را از طریق آن رزور کرده اید بفرستید. هواپیمایی مزبور پس از چک کردن ویزای شما بلیت شما را تایید می کند و بر روی کد پیگیری یا PNR رزرو بلیت هواپیمای شما درج می کند.

چه افرادی نیاز به اوکی تو برد دارند؟

اکثر مسافرانی که قصد سفر به کشورهای امارات، عمان، قطر و کویت دارند می بایست اوکی تو برد داشته باشند. شما هم به عنوان شهروند ایران از این قاعده مستثنی نیستید. نیازی نیست برای اوکی تو برد درخواست ارائه کنید بلکه کافیست مدارک مورد نیاز را هنگام چک این (check in) در فرودگاه ارائه کنید.

دارندگان ویزای V-1 کانادا، والدین شهروندان کانادایی بالای 18 سال و والدینی که همراه با کودک زیر سن قانونی خود قصد دارند به کانادا سفر کنند می بایست درخواست اوکی تو برد کنند.  

مدارک مورد نیاز برای دریافت اوکی تو برد

هواپیمایی قطر به عنوان مقصد مطلوب مسافران کانادا اعلام کرده که مدارک زیر در قالب فایل PDF حداکثر 2 مگابایتی به ایمیل thrdocumentcheck@ir.qatarairways.com قبل از ساعت 14 بین روزهای شنبه تا پنجشنبه ارسال شود:

  • نسخه ی اسکن شده ای از نام و نام خانوادگی مسافر در پاسپورت وی
  • اسکن ویزا
  • اسکن بلیت رفت و برگشت تایید شده (confirmed)

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها