England Flag
Search
Search
Close this search box.

تسریع اقامت دائم کانادا با یک پورتال آنلاین جدید

اقامت دائم کانادا پورتال

جدیدترین خبرها حکایت از این دارند که متقاضیان اقامت دائم کانادا در اکثر موارد می توانند بدون نیاز به دیدار حضوری از طریق پورتال جدید مصاحبه خود را انجام دهند. این سیستم جدید به عنوان بخشی از تدابیر ویژه کانادا در راستای مبارزه با کرونا ایجاد شده است. وزیر مهاجرت کانادا آقای مارکو مندچینو گفته است که این فرایند جدید زمان ورود دارندگان اقامت دائم جدید به کانادا را به میزان زیادی کاهش می دهد.

این پورتال به دارندگان اقامت دائم جدید اجازه می دهد تا اطلاعات خود را با اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا به اشتراک بگذارند. دارندگان اقامت دائم جدید همچنین می توانند حضور خود در کانادا را اعلام کنند، نشانی خود را تایید کنند، عکس جدیدی ارائه کنند که برای کارت اقامت دائمشان استفاده می شود و به مدرک اقامت دائم خود دسترسی پیدا کنند.

این پورتال برای بررسی وضعیت متقاضی نیست چرا که از حساب اداره مهاجرت که متقاضیان اطلاعات خود را در آن وارد می کنند جداست. هر فرد باید پروفایل خود را داشته باشد. اعضای خانواده هر یک می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را داشته باشند. نمایندگان کاربران نمی توانند از طرف آنها به پورتال دسترسی داشته باشند.

اداره مهاجرت کانادا در ماه اکتوبر برای آزمایش این سیستم دعوتنامه هایی را برای متقاضیان صادر کرد. این پورتال توسط شرکت Deloitte ایجاد شده است؛ دفتر مرکزی این شرکت چندملیتی در کاناداست.

نحوه کار این پورتال

وقتی درخواست مهاجرتتان تایید شد اداره مهاجرت کانادا دعوتنامه ای برایتان ارسال می کند تا تایید کند که آیا شما می خواهید از این پورتال استفاده کنید یا خیر و نیز آدرس ایمیل شما و تمامی آدرس های ایمیل افراد را که در درخواست اعلام شده تایید کند.

سپس اداره مهاجرت کانادا برای شما حسابی ایجاد خواهد کرد چرا که خودتان نمی توانید حساب ایجاد کنید. پس از آنکه پاسختان به دعوتنامه را دریافت کردید ایمیل دیگری برایتان ارسال خواهند کرد که حاوی لینکی به پورتال است و دستور العمل های ورود نام کابردی و رمز عبور موقت است.

سپس می توانید وارد شوید و رمز عبور مختص خود را بسازید و تایید کنید که در کانادا هستید و نشانی پستی و عکس خود را آپلود کنید. اداره مهاجرت کانادا سپس تایید می کند و عکستان را می پذیرد و می توانید وارد پورتال شوید و از پذیرفتن یا رد عکس مطلع شوید. وقتی عکس پذیرفته شد نهایتا ظرف یک هفته کارت اقامت دائم خود را دریافت خواهید کرد. اداره مهاجرت کارت اقامت دائم را به همان نشانی کانادایی تان که در پورتال وارد کرده اید خواهد فرستاد.

عکس ها باید واجد این شرایط اداره مهاجرت کانادا باشند. اگر بیش از حد تیره باشند، اجزای صورت معلوم نباشند یا عکس تار باشد عودت داده می شوند. به هر ترتیب اداره مهاجرت در صورت وجود مشکل در رابطه با کارت اقامت دائم با شما تماس خواهد گرفت.    

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها