England Flag
Search
Search
Close this search box.

دعوت انتاریو از متقاضیان اکسپرس انتری

جزیره پرنس ادوارد

استان انتاریوی کانادا در جدیدترین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود که در تاریخ 4 نوامبر برگزار کرده برای آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرده است که ممکن است واجد شرایط دو مسیر مهاجرتی باشد که اسکیدورکرهای فرانسه زبان و کارگران مشاغل فنی را هدف می گیرد.

جدیدترین خبرها حکایت از این دارند که برنامه مهاجرت استانی انتاریو در تاریخ چهارم نوامبر دعوتنامه هایی صادر کرده است. این دعوتنامه ها که اعلانیه تمایل یا Notifications of Interest نامیده می شوند برای متقاضیان دو مسیر مهاجرتی موسوم به French-Speaking Skilled Worker و Skilled Tradesصادر شده اند.

این دو مسیر مهاجرت استانی یا PNP با سیستم اکسپرس انتری هماهنگ هستند. متقاضیانی که در این پذیرش انتخاب شدند در صورت انتخاب شدن از طرف استان انتاریو 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی خود دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد تا تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارئه کنند.

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. متقاضیانی که مایل به ارائه پروفایل اکسپرس انتری خود هستند می توانند علیرغم برقراری محدودیت های کرونایی این کار را انجام دهند. اداره مهاجرت کانادا پروفایل های جدید را می پذیرد و به درخواست های اقامت دائم رسیدگی می کند.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو با متقاضیان منتخب در این پذیرش تماس خواهد گرفت. متقاضیان 45 روز فرصت دارند درخواست انتخاب از طرف استان را به صورت آنلاین ارائه کنند. درخواست ها به صورت آنلاین می توانند ارائه شوند و هم خود متقاضی و هم نماینده وی می توانند این فرایند را انجام دهند.

فرایند پر کردن فرم درخواست حدودا سه ساعت به طول می انجامد اما لزومی نیست طی یک جلسه انجام شود. هزینه درخواست 1500 دلار کانادا و قابل پرداخت از طریق کارت اعتباری است. برنامه مهاجرت استانی انتاریو ویزا کارت، مسترکارت، Visa Debit و Mastercard debit را قبول خواهد کرد.

درباره مسیر مهاجرتی اسکیلدورکر فرانسه زبان

این برنامه مهاجرت استانی برای متقاضیان اکسپرس انتری دوزبانه است: متقاضیانی که به دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می کنند. متقاضیان باید واجد شرایط دسته تجربه کانادایی و یا مسیر مهاجرتی اسکیلدورکر فدرال باشند. هر یک از این مسیرهای مهاجرتی فدرال شرایط خود را در مورد سابقه کار و تحصیلات دارند. سطح زبان فرانسه متقاضیان باید حداقل معادل CLB 7 و سطح زبان انگلیسی شان معادل CLB 6 باشد.  

درباره مسیرمهاجرتی Skilled Trades

کارگران  Skilled Trades (مشاغل فنی نیازمند مهارت) حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت متوالی در ازای دریافت دستمزد و یا معادل آن سابقه کار نیمه وقت باید داشته باشند. مشاغل نیازمند مهارت یا باید در فهرست Minor Group 633، یا در Major Groups 72، 73 یا 82 دسته بندی ملی مشاغل یا NOC وجود داشته باشند.

سابقه کار باید ظرف دو سال اخیر قبل از ارائه درخواست در انتاریو کسب شده باشد؛ سابقه کار باید حداقل در یکی از مشاغلی که در پروفایل اکسپرس انتری بیان شده کسب شده باشد. این متقاضیان در صورت ادعای فعالیت در شغلی نیازمند مجوز باید دارای پروانه و مجوز کار هم باشند. متقاضیان علاوه بر داشتن شرایط دیگر، باید سطح زبان انگلیسی یا فرانسه شان حداقل CLB 5 باشد.  

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها