England Flag
Search
Search
Close this search box.

دعوت از ۱۰۰ متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا

دیروز بیستم اکتوبر استان بریتیش کلمبیا در جدیدترین پذیرش خود از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند. برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا در این پذیرش مجموعا 100 دعوتنامه صادر کرده است. در این پذیرش مجموعا برای 80 متقاضی مسیرهای مهاجرتی Skilled Worker و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا دعوتنامه صادر شده است. حداقل امتیاز متقاضیان تمامی مسیرهای مهاجرتی منتخب در این پذیرش 80 بوده است. برای متقاضیان برنامه مهاجرتی Entrepreneur Immigration نیز 20 متقاضی انتخاب شدند؛ 15 دعوتنامه از طریق Entrepreneur Immigration Base Category و 5 دعوتنامه از طریق  Regional Pilot صادر شد. هدف از راه اندازی پایلوت موسوم به Regional Pilot جذب کارآفرینان در مناطقی خاص از استان بریتیش کلمبیا به منظور رشد و توسعه اقتصادی آن مناطق است.

بریتیش کلمبیا به صورت هفتگی پذیرش هایی را از طریق زیرمجموعه های گوناگون برنامه مهاجرت استانی خود برگزار می کند. بزرگترین پذیرش بریتیش کلمبیا در 29 سپتامبر سال جاری با دعوت از 450 متقاضی برگزار شد. علاوه بر این، استان بریتیش کلمبیا پذیرش های Tech Pilot را به صورت هفتگی برگزار می کند و از متقاضیانی که در یکی از 29 شغل واجد شریط جاب آفر دارند دعوت می کند تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند. Tech Pilot که در سال 2017 آغاز به کار کرده به بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا کمک می کند تا نیروی کار IT را برای جبران تامین نیاز بازار کار خود جذب کند. برای مهاجرت از طریق Tech Pilot متقاضیان می بایست در یکی از مسیرهای مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده باشند و پیشنهاد کاری به مدت حداقل 12 ماه در یکی از مشاغل واجد شرایط Tech Pilot داشته باشند.

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. اکثر استان های کانادا نیز از این سیستم برای مدیریت درخواست های انتخاب استانی استفاده می کنند.

برای مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق Skills Immigration یا  Express Entry BC متقاضیان باید ابتدا از طریق پورتال برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایل ایجاد کنند و در Skills Immigration Registration System  (SIRS) ثبت کنند. متقاضیان بر اساس عواملی نظیر سطح تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی و مکان استخدام و اشتغال ارزیابی و امتیازدهی می شوند. در صورت تایید متقاضی او می تواند از طریق برنامه مهاجرت استانی تقاضای خود برای اقامت دائم کانادا را اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا ارائه کند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها