England Flag
Search
Search
Close this search box.

وزیر مهاجرت کانادا: تایید ۵۶ هزار ویزای تحصیلی در مرحله اول

آقای مارکو مندچینو به تازگی در وبیناری اعلام کرده است که برای 56000 درخواست ویزای تحصیلی کانادا تایدییه مرحله اولی صادر شده است. دوم اینکه وزارت مهاجرت کانادا تایید کرده است که دولت فدرال به رهبری Health Canada همچنان با موسسات آموزش عالی در راستای تمهید حضور فیزیکی دانشجویان بین المللی در پردیس ها طی همه گیری کرونا همکاری می کند. بنا به گفته ی آقای مندچینو وزیر سلامت کانادا در تلاش است تا از رعایت اصول بهداشتی و ایمنی موسسات آموزشی تعیین شده یا DLI اطمینان یابد. این رویکرد از سلامت و امنیت دانشجویان بین المللی و کانادایی حفاظت می کند.

گفتنی است منظور از DLI دانشگاه ها، کالج ها و سایر نهادهای آموزش عالی هستند که از طرف دولت فدرال کانادا مجاز به جذب و پذیرش دانشجویان بین المللی می باشند. برخی از این مراکز آموزشی اعلام کرده اند که مایل به جذب دانشجو طی همه گیری کرونا هستند. هرچند، به خاطر محدودیت های سفر، اغلب دانشجویان خارجی نمی توانند وارد کانادا شوند. هدف از بحث و گفتگوهایی که بین Health Canada، استان ها و مناطق کانادا و نیز موسسات موسوم به DLI در گرفته است این است که آیا این دانشگاه ها می توانند برنامه های جامع و منظمی برای قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی طی ماه های پیش رو ارائه کنند یا خیر.

به موجب قانون کانادا اکثر مسافران خارجی در بدو ورود به کانادا ملزم به قرنطینه 14 روزه هستند. اما استان ها و مناطق سراسر کانادا برای جلوگیری از نفوذ و گسترش کرونا فاصله گذاری اجتماعی را به دقت مد نظر دارند و اجرا می کنند و این در حالیست که طی هفته های اخیر تعداد موارد ابتلا به کرونا افزایش قابل توجهی داشته است.

در عین حال کانادا چند سیاست جدید اتخاذ کرده است که به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا طی بحران همه گیری رونا در کانادا تحصیل کنند. علاوه بر این دانشجویان می توانند در خارج از کانادا تحصیلات خود را به صورت آنلاین ادامه دهند و بعد از کرونا نیز ویزای PGWP (ویزای کار پس از فارغ التحصیلی) دریافت کنند. اما منظور از تایید 56000 درخواست چیست؟ این یعنی نامه پذیرش 56000 نفر همراه با نامه تمکن مالی آنها مبنی بر توانایی شان در تامین هزینه ی تحصیل در کانادا و سایر موارد بازبینی شده و با آن موافقت شده است.

وقتی دانشجویان وارد کانادا شدند باید معاینات پزشکی انجام دهند و گواهی عدم سوء پیشینه دریافت کنند و اطلاعات بیومتریک خود را هم ارائه کنند تا تایدییه مرحله دوم صدور ویزای تحصیلی شان هم انجام شود. آقای منچینو در پایان خاطر نشان کرده که مهاجرت همچنان نقشی کلیدی در اقتصاد کانادا ایفا خواهد و کانادا کماکان به استقبال از مهاجران، استعدادهای بین المللی و دانشجویان خارجی ادامه خواهد داد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها