England Flag
Search
Search
Close this search box.

دعوت ساسکاچوان از ۶۲۱ متقاضی PNP با سابقه کار در بخش تکنولوژی

ساسکاچوان

دولت ساسکاچوان طی پذیرش جدید مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود که در 15 سپتامبر برگزار شد از 621 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان و در نهایت اقامت دائم کانادا ارائه کنند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان این متقاضیان را از دو زیرمجموعه مسیر مهاجرتی اسکیدورکر بین المللی یا International Skilled Worker انتخاب کرده است؛ این دو زیرمجموعه عبارت بوده اند از اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز. لازم به ذکر است با اینکه داشتن پیشنهاد کار جزو شرایط نبوده است متقاضیان می بایست پروفایل ابراز تمایل یا expression of interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت می کردند و البته می بایست در یکی از مشاغل مرتبط با یکی از سه شغل زیر سابقه کار می داشتند:

  • مهندسان و طراحان نرم افزار (NOC 2173)
  • توسعه دهندگان رسانه های تعاملی و برنامه نویسان کامپیوتر (NOC 2174)
  • طراحان وتوسعه دهندگان وب (NOC 2175)

حداقل امتیاز برای متقاضیان هر دو زیرمجموعه در این پذیرش 68 بوده است. افرادی که با امتیاز حداقلی موفق به دریافت دعوتنامه شدند می بایست در استان ساسکاچوان ارتباطات داشته باشند یا حداقل دارای 10 سال سابقه کار  بوده و مدرک زبان آنها معادل CLB 8 باشد. برای سایر متقاضیان 69 امتیاز کافی بوده است. علاوه بر این مدارک تحصیلی و شغلی متقاضیان می بایست معادل یابی شده باشد تا مشخص شود که مدارک اخذ شده در خارج چه نسبتی با مدارک کانادایی دارند.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از سیستم EOI برای انتخاب متقاضیانی که بیشترین شانس و احتمال موفقیت را در بازار کار محلی دارند استفاده می کند. متقاضیان می بایست از طریق نشان دادن سوابق کاری، تحصیلات، مهارت های زبانی، سن و داشتن ارتباطات در استان، تعهد خود را برای ساختن زندگی در ساسکاچوان نشان دهند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از این پنج فاکتور برای ارزیابی متقاضیان استفاده می کند و به آنها از 100 نمره می دهد. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شود تا درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان کانادا ارائه کنند.

زیرمجموعه اکسپرس انتری

مجموعا 455 دعوتنامه در تاریخ 15 سپتامبر برای متقاضیانی صادر شد که در صف انتظار اکسپرس انتری دارای پروفایل بودند. زیرمجموعه اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز

زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز در برابر متقاضیانی گشوده است که پروفایل اکسپرس انتری فدرال ندارند. مجموعا 166 متقاضی از طرییق این زیرمجموعه برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان دعوت شدند و حداقل امتیاز متقاضیان این زیرمجموعه نیز مانند حداقل امتیاز متقاضیان زیرمجموعه اکسپرس انتری 68 بوده است.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها