England Flag
Search
Search
Close this search box.

بریتیش کلمبیا ۴۰۷ نفر دیگر را دعوت کرد

بریتیش کلمبیا

دیروز مورخ 15 سپتامبر استان بریتیش کلمبیا جدیدترین پذیرش PNP را برگزار نموده و برای 407 متقاضی دعوتنامه صادر کرده است. حداقل امتیاز متقاضیان این پذیرش بین 75 تا 90 بوده است.

اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا به اختصار EEBC متقاضیانی را انتخاب می کند که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا به صورت هفتگی پذیرش برگزار می کند و و پذیرش قبلی در تاریخ 8 سپتامبر برگزار شد. بریتیش کلمبیا مجموعا تا به اینجای سال جاری میلادی 6000 دعوتنامه برای متقاضیان برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا و Tech Pilot صادر کرده است. متقاضیان Tech Pilot از داشتن پیشنهاد کار تمام وقت دائمی که اکثر مسیرهای مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا شرط می کنند معاف هستند. در عین حال متقاضیان مهاجرت از طریق Tech Pilot باید جاب آفر داشته باشند و هنگام دریافت دعوتنامه باید از اعتبار این پیشنهاد شغل باید 120 روز باقی مانده باشد.

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

اما مسیر مهاجرتی دیگر بریتیش کلمبیا Tech Pilot است؛ از جمله شرایط Tech Pilot بریتیش کلمبیا این است که متقاضیان باید در یکی از مسیرهای مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده باشند و در یکی از 29 شغل معتبر Tech Pilot حد اقل سابقه کار 12 ماهه داشته باشند. متقاضیان بر اساس عواملی نظیر سطح تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی و مکان اشتغال خود در کانادا ارزیابی می شوند. بریتیش کلمبیا پذیرش های مختص مشاغل بخش تکنولوژی را به صورت هفتگی برگزار می کند. متقاضیان برای درخواست مهاجرت از طریق این مسیر باید هزینه ای بپردازند: در ماه آگوست سال جاری 1,150 دلار هزینه درخواست 500 دلار هزینه بازبینی است. اگر متقاضی تایید شود می تواند از انتخاب استانی خود برای ارائه درخواست جهت اقامت دائم استفاده کند. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد.

گفتنی است اکسپرس انتری همچنان هر دو هفته یک بار به برگزاری پذیرش ها ادامه می دهد و همانطور که در خبر قبلی در مورد جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری مورخ 16 سپتامبر 2020 اعلام شد تا به اینجای سال جاری میلادی مجموعا   74,150 دعوتنامه یا ITA صادر کرده است.

 

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها