England Flag
Search
Search
Close this search box.

بازگشایی Masters Graduate PNP انتاریو

مهاجرت به آلبرتا

امروز 29 سپتامبر انتاریو درخواست متقاضیانی را که در مقطع فوق لیسانس فارغ  التحصیل شده اند را می پذیرد. برنامه مهاجرت استانی انتاریو مسیر مهاجرتی موسوم به Masters Graduate را امروز بازگشایی کرده است. دانشجویان بین المللی که از یکی از دانشگاه های انتاریو فارغ التحصیل شده اند ممکن است واجد شرایط درخواست از طریق این مسیر مهاجرتی مرتبط با برنامه مهاجرت استانی یا PNP باشند.

برنامه مهاجرت استانی تاریخ دقیق بازگشایی را اعلام نکرده است. اما گفته است که متقاضیان علاقه مند باید مستقیما از صفحه  Masters Graduate stream به پورتال الکترونیکی برنامه مهاجرت استانی دسترسی پیدا کنند. از طریق کامپیوتر دسکتاپ به این صفحه رفته و روی ‘Submit an application” کلیک می کنید چرا که موبایل این صفحه را پشتیبانی نمی کند. برنامه مهاجرت استانی انتاریو انتظار دارد که تعداد قابل ملاحظه ای درخواست دهند و همین باعث خواهد شد که وبسایت با اختلال مواجه شود یا متقاضیان اولویت بندی شوند.

به محض رسیدن به حد نصاب سیستم به صورت خودکار بسته خواهد شد. افرادی که طی این بازه زمانی محدود موفق به ثبت نام شوند ظرف سه روز کاری از طریق ایمیل تایدییه ای دریافت می کنند و در این ایمیل شماره پرونده متقاضی درج شده است. ثبت نام کنندگان 14 روز برای ارائه درخواست خود به برنامه مهاجرت استانی فرصت خواهند داشت. پر کردن فرم درخواست دو ساعت به طول می انجامد، لازم نیست بی وقفه فرم پر شود می توان مقداری از آن را ذخیره کرد و بعدا تکمیل نمود.

هزینه درخواست 1500 دلار است و برنامه مهاجرت استانی ویزاکارت و مسترکارت می پذیرد. تمام اسناد و مدارک باید یا به زبان انگلیسی باشند یا فرانسه، اسکن شده و آماده آپلود کردن باشند. قالب صحیح تاریخ تولید DD/MM/YYYY (از سمت چپ: روز، ماه، سال) است. برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام کرده است که وارد نمودن اطلاعات به شیوه صحیح الزامی است چرا که پس از تکمیل فرم نمی توان تاریخ تولد را تغییر داد.

چه افرادی واجد شرایط  Masters Graduate هستند؟

برای ارائه درخواست از طریق این برنامه مهاجرت استانی هیچ جاب آفر یا پیشنهاد کاری الزامی نیست؛ همچنین لازم نیست هنگام ارائه درخواست در کاناا حضور داشته باشید. متقاضیان واجدشرایط باید مدرک فوق لیسانس خود را از یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی واجدشرایط در انتاریو گرفته باشند. سایر شرایط به شرح زیر است:

  • سطح زبان انگلیسی یا فرانسه در تمامی مهارت های زبانی برابر با CLB 7 باشد؛  
  • متقاضیان حداقل یک سال در کانادا زندگی کرده باشند؛
  • تمکن مالی که بر حسب تعداد اعضای خانوار و درآمد سالانه محاسبه می شود؛
  • و سایر موارد

گفتنی است مسیر مهاجرتی Masters Graduate یکی از برنامه هایی است که به سیستم Expression of Interest تغییر می کند. فرایند گذار از سیستمی که اولویت با هر که زودتر اقدام کند به سیستم ابراز تمایل در سال 2021 نهایی خواهد شد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها