England Flag
Search
Search
Close this search box.

تمدید Tech Pilot بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا روز 4 ژوئن اعلام کرده است که برنامه مهاجرتی موسوم به Tech Pilot را تمدید خواهد کرد. لازم به ذکر است که این برنامه مهاجرتی فرایند مهاجرت را برای برخی از متقاضیان شاغل در بخش تکنولوژی تسریع می کند. گفتنی است Tech Pilot وابسته به برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا تا ژوئن 2021 تمدید شده است. این پایلوت مهاجرتی مسیری برای اقامت دائم نیروی کار خارجی دارای پیشنهاد شغل در 29 عنوان شغلی در بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا فراهم می کند.این پیشنهاد شغلی باید حد اقل یک ساله باشد و باید پس از پایان درخواست حد اقل 120 روز باقی مانده باشد.    

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا برای کاستن از مدت زمان انتظار نیروی کار خارجی و کارفرمایان بریتیش کلمبیایی شان که هر دو باید واجد شرایطی باشند هر دو هفته یک بار پذیرش های مرتبط با Tech Pilot را برگزار می کند.بریتیش کلمبیا درخواست های Tech Pilot را اولویت بندی می کند. به محض اینکه نیروی کار خارجی درخواست کامل خود را ارائه کرد روز کاری بعد، پرونده اش در اختیار تیم رسیدگی Tech Pilot قرار خواهد گرفت.

به درخواست های Tech Pilot معمولا زود تر از درخواست های سایر برنامه های مهاجرتی بریتیش کلمبیا رسیدگی می شود؛ بنا به اعلام وبسایت دولت بریتیش کلمبیا رسیدگی به درخواست ها در اکثر این برنامه ها بین 2 تا 3 ماه زمان لازم دارد. 

فرایند Tech Pilot برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا

برای درخواست جهت Tech Pilot متقاضیان مهاجرت باید ابتدا پروفایلی را در پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ایجاد کنند و در سیستم ثبت نام مهاجرت مهارت ها – SIRS – ثبت نام کنند. آنها باید از طریق دسته های مهاجرتی اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا مهاجرت مهارت ها اقدام کنند.

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پذیرش ها را برگزار می کند و حداقل امتیاز مورد نیاز متقاضیان برای دریافت دعوتنامه را نیز اعلام می کند. سپس درخواست ها را رسیدگی می کند و متقاضیان را اولویت بندی می کند. اگر درخواست تایید شود، متقاضی می تواند از انتخاب شدن خود برای ارائه درخواست مهاجرت به دولت کانادا استفاده کند. منتخبین نامه حمایتی ویزای کار دریافت می کنند و می توانند در طول فرایند اخذ اقامت دائم در کانادا کار کنند. برای اطلاع از جدیدترین خبرهای مهاجرتی کانادا لطفا حتما به طور مرتب از وبسایت ویزا موندیال بازدید نمایید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال