England Flag
Search
Search
Close this search box.

شاغل در این مشاغلید؟ در کانادا زودتر استخدام خواهید شد

کمبود نیروی کار کانادا

کارفرمایان کانادایی که قصد استخدام نیروی کار خارجی شاغل در 10 شغل در بخش های کشاورزی، صنایع غذایی و حمل و نقل را دارند هم اکنون می توانند از مرحله ی زمانبر فرایند رسیدگی به ویزاهای کاری عبور کنند. کانادا هم اکنون شرط اعلام آگهی مشاغل را که در  LMIA مورد نیاز است برای برخی از مشاغل که تقاضای بسیاری برای آن وجود دارد نادیده گرفته است.

گفتنی است LMIA مدرکی است که کارفرمایانی که قصد استخدام نیروی کار خارجی را دارند باید نشان دهند و ثابت کنند که قبل از استخدام فرد خارجی مورد نظر به دنبال نیروی کار کانادایی گشته و مورد مناسبی پیدا نکرده است و فقط با استخدام کارگر خارجی است که مشکلشان بر طرف می شود. کارفرما باید آگهی شغلی خود را برای مدت معینی مثلا تا سه ماه در وبسایت ها و جاهای دیگر به اطلاع کانادایی ها برساند و اگر نتوانست کسی را در داخل خود کانادا استخدام کند می تواند چشم به بیرون از مرزها بدوزد.

جدیدترین خبرها حاکی از این است که استخدام نیروی کار خارجی در یکی از 10 شغل زیر هم اکنون فاقد داشتن این شرط هستند:

  • قصاب، برش دهنده گوشت و ماهی فروش به صورت عمده و خرده فروشی
  • رانندگان کامیون
  • پیمانکاران خدمات کشاورزی، سوپروایزرهای مزارع و کارگران دامداری تخصصی
  • کارگر ساده مزرعه
  • کارگر گلخانه
  • کارگر برداشت خرمن
  • کارگر بخش ماهی و غذاهای دریایی
  • کارگران بخش فراوری غذا، نوشیدنی و محصولات مربوطه
  • کارگران شاغل در بخش فراوری ماهی و غذاهای دریایی
  • قصاب های صنعتی؛ کارگران بخش آماده کردن طیور و مشاغل مربوطه

رانندگان کامیونی که در استانی واقع شده اند که دارای شرط آموزش الزامی در شروع کار است باید هنگام دریافت ویزای کار خود گواهی کار در این شغل را داشته باشند. استان های بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان، منیتوبا، انتاریو و کبک از جمله این استان ها هستند. علاوه بر این گفتنی است که LMIA ها را هم اکنون می توان به Service Canada ایمیل کرد. کارفرمایان می توانند درخواست خود را بر اساس مکان شغل و مسیر مهاجرتی به نشانی مربوطه ارسال کنند. فعلا درخواست دستمزد پایین و دستمزد بالای مسیر مهاجرت به ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان ، منیتوبا، آلبرتا، مناطق شمالی کانادا، نوناوات و یوکان از طریق شغل کشاورزی باید به مرکز رسیدگی واقع در انتاریو ارسال شوند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
61 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها