England Flag
Search
Search
Close this search box.

کانادا علیرغم کرونا به مهاجران نیاز دارد

مهاجرت به کانادا

شاید فکر کنید با تهدیدی که کرونا برای جهان دارد، کانادا از اهداف خود در راستای پذیرش مهاجر منصرف شده است؛ در اشتباهید! چرا که دولت های فدرال و استانی کانادا در حال حاضر و علیرغم پندمی کرونا که حتی همسر جاستین ترودو هم از آن در امان نمانده است، بیش از 80 مسیر مهاجرتی را اداره می کنند. به اضافه این 80 مسیر مهاجرتی، باید مسیرهای مهاجرتی مخصوص پناهجویان و افرادی که می خواهند به خانواده خود بپیوندند و نیز دانشجویان، نیروی کار و توریست های خارجی را هم در نظر بگیرید. 

البته طی روزهای اخیر کانادا اعلام کرده است که اقدامات مقتضی را برای محدود نمودن گسترش کرونا به داخل کانادا و نیز کمک به افرادی که مایل به مهاجرت به کانادا چه به صورت اقامت دائم یا موقت هستند تدبیر کرده است. آنگونه که اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا گفته است افراد علاقه مند همچنان می توانند پروفایل اکسپرس انتری و درخواست اقامت دائم خود را ارائه کنند. اداره مهاجرت همچنین در برابر درخواست های اقامت موقت نرمی یبشتری به خرج می دهد.

اداره مهاجرت همچنین اعلام کرده است که به درخواست هایی که در حال رسیدگی هستند در مراکز مستقر در کانادا و سراسر جهان رسیدگی خواهد کرد. علاوه بر این، متقاضیان 90 روز برای ارائه اطلاعات بیومتریک از قبیل عکس و اثر انگشت فرصت در اختیار خواهند داشت.

فرصت و زمان بیشتر

کرونا باعث شده اکثر مردم در سراسر جهان از کار و زندگی بیفتند و حتی عده ای کار خود را از دست بدهند و از آنجا که تنها منبع درآمد خود را از دست داده اند به دام فقر بیفتند. اگر متقاضی اکسپرس انتری که از او برای درخواست جهت اقامت دائم دعوت شده نتواند درخواست خود را ظرف 60 روز ارائه کند می تواند با ارائه توضیحات به اداره مهاجرت مبنی بر علت عدم ارائه درخواست طی مدت مقرر عذر موجهی داشته باشد. برای همین اداره مهاجرت فرصت را به 90 روز تمدید خواهد نمود. از سوی دیگر دارندگان اقامت موقت کانادا نیز می توانند اقامت خود در این کشور را تمدید کنند. آنها می توانند درخواست تمدید را آنلاین از طریق وبسایت اداره مهاجرت کانادا ارائه کنند. این فرصت در اختیار افرادی قرار دارد که می خواهند به منظور کار، تحصیل یا بازدید زمان بیشتری را در کانادا سپری کنند.

کانادا به خوبی می داند که متقاضیان علاقه مند به ارائه پروفایل اکسپرس انتری یا درخواست اقامت دائم ممکن است در حال حاضر تحت تاثیر اختلالات ناشی از کرونا قرار داشته باشد. اما این نباید باعث شود که متقاضیان اسناد و مدارک خود را تا جایی که توان دارند آماده نکنند. برای نمونه برخی متقاضیان ممکن است نتوانند به خاطر تعطیل بودن بسیاری از مراکز برگزار کننده آزمون، نتایج آزمون زبان خود را به زودی دریافت کنند. ولی این متقاضیان می توانند از این فرصت برای آمادگی بیشتر جهت آزمون استفاده کنند تا شانس ارتقای نمره خود را بالاتر ببرند.   

برای کانادا دانش زبانی و نمره امتحان زبان خیلی مهم است؛ بنابراین  کسب نمره بالای زبان به افزایش امتیاز اکسپرس انتری ختم خواهد شد. متقاضیان می توانند از این فرصت برای جمع آوری بسیاری از مدارک خود که برای پروفایل اکسپرس انتری یا درخواست فدرال یا استانی نیاز دارند استفاده کنند.

استقبال کانادا از یک میلیون مهاجر ظرف سه سال آتی  

پندمی کروناویروس بی شک چالش هایی را ایجاد کرده اما نباید تصویر کلی را از یاد برد. هدف کانادا این است که مهاجران بیشتری را جذب کند. کانادا همچنین در را به روی نیروی کار جهانی گشوده است و قصد دارد تا سال 2022 از بیش از یک میلیون مهاجر مقیم دائم استقبال کند. وقتی کرونا شکست خورد، این در از این هم بازتر خواهد شد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها