England Flag
Search
Search
Close this search box.

انتاریو: تا ۲۰۲۲ تعداد مقیم های دائم دو برابر می شود

مهاجرت کاری به انتاریو

استان انتاریو به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2022 تعداد مهاجرانی که از طریق برنامه استانی انتاریو به آنها اقامت دائم می دهد را دو برابر کند. در سال جاری از طریق برنامه مهاجرت استانی 6,650 نفر جذب شده اند که قرار است تا سال 2022 به 13,300 برسد.

گفتنی است وزیر مهاجرت انتاریو Vic Fedeli در نامه ای رسمی که به مارکو مندیسینو وزیر جدید مهاجرت کانادا ارسال کرده است خواستار این افزایش شده است. برنامه مهاجرت استانی به استان ها و مناطق کانادا اجازه می دهد سالانه تعداد معینی کاندید مهاجرت اقتصادی را برای اقامت دائم انتخاب کند.

برنامه مهاجرت استانی در سال جاری قصد داشته است 61000 مهاجر جدید را جذب کند؛ این سهمیه توسط اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا تعیین می شود. سهمیه سال 2020 هم  67,800 تعیین شده است. در سال های اخیر، برنامه مهاجرت استانی انتاریو بیشترین سهمیه را در بین استان ها و مناطق شرکت کننده در این برنامه داشته است.

آنگونه که برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام کرده است طی چند سال گذشته سهمیه تعیین شده متناسب با نیاز بازار کار این استان نبوده است. ” کارفرمایان ناامیدی خود را از اینکه محدودیت در جذب مهاجران مانع استخدام نیروی کار ماهر و با استعداد خارجی و در نهایت مانع موفقیت و رشد کسب و کارشان می شود ابراز می کنند. ما منتظر پاسخ از طرف دولت فدرال هستیم”.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو همچنین اعلام کرده است که در پی کسب خودمختاری بیشتر در مورد انتخاب مهاجران است. اما دبیر مطبوعاتی وزیر مهاجرت کانادا گفته است که همکاری در رویکرد اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی به برنامه ریزی در سطوح مهاجرت یک اصل اساسی است.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به کانادا

او گفته که “ما می دانیم که استان ها و مناطق کانادا در جذب و نگهداری مهاجران جهت رشد اقتصاد کانادا نقشی اساسی ایفا می کنند. ما با آنها مشورت کرده ایم تا مطمئن شویم این سطح کنونی از مهاجرت نیازهای بازار کار آنها را بر طرف می کند. در این بیانیه همچنین به برنامه مهاجرت شهری برای شهرهای کوچک و نیز یک پایلوت فدرال جدید که مهاجران به مناطق روستایی و دورافتاده انتاریو و استان ها و مناطق غرب کانادا می برد اشاره شده است.    

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها