England Flag
Search
Search
Close this search box.

انتاریو برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد

اکسپرس انتری

انتاریو در واپسین روزهای سال 2019 از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Trades  برای 667 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد. بدین ترتیب تعداد دعوتنامه های صادره توسط برنامه مهاجرت استانی انتاریو طی سال جاری به 7350 عدد رسید. این در حالی است که انتاریو در سال جاری تنها 6650 متقاضی سهمیه داشته است و می توانسته برای این تعداد دعوتنامه صادر کند. اما صدور این دعوتنامه های اضافی به برنامه مهاجرت استانی انتاریو اجازه می دهد به رسیدگی به درخواست ها فراتر از این میزان ادامه دهد.

گفتنی است برنامه مهاجرت استانی به استان ها و مناطق کانادا که در این برنامه شرکت کرده اند اجازه می دهد تا سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری واجد شرایط را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کنند. روز چهارشنبه برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام کرد که از طریق Skilled Trades Stream برای 667 متقاضی اکسپرس انتری expression of interest صادر کرده است. این مسیر مهاجرتی یکی از سه مسیر مهاجرتی اصلی برنامه مهاجرت استانی انتاریو است که به سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است.

همچنین گفتنی است برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام کرده است که به 250 درخواست دیگر از طرف کارگران خارجی موقت که در مشاغل دارای سطح مهارتی C سابقه کار دارند رسیدگی خواهد کرد. انتخاب این تعداد متقاضی، بخشی از اقدام فدرال است که ابتدای سال جاری اعلام شده و به موجب آن 2000 کارگر خارجی با سطح مهارتی متوسط که در جامعه کانادا جا افتاده اند و به صورت بلند مدت در این کشور کار کرده اند می توانند وضعیت خود را به اقامت دائم تبدیل کنند.

این دعوتنامه ها باز هم به ما یادآوری می کند که می توان در سیستم جامع رتبه بندی امتیاز کم داشت، اما از طریق برنامه مهاجرت استانی از طرف دولت فدرال دعوت به تقاضا جهت اقامت دائم کانادا شد.  

بیشتر بخوانید: اکسپرس اینتری کانادا

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها