England Flag
Search
Search
Close this search box.

متقاضیان مهاجرت به کبک باید از این امتحان سربلند بیرون بیایند

کبک

دولت کبک به تازگی اعلام کرده است که از اول ژانویه 2020، آندسته از اتباع خارجی و خانواده هایشان که می خواهند در کبک ساکن شده و زندگی خود را شروع کنند، می بایست در آزمون ارزش های دموکراتیک و کبکی آنگونه که در منشور حقوق بشر و آزادی های استان کبک منعکس شده شرکت کرده و از آن سربلند بیرون بیایند.  

متقاضیان می بایست ظرف مدت 60 روز از ارائه درخواست دریافت گواهی انتخاب کبک یا به اختصار CSQ در این آزمون شرکت کرده و حد اقل به 75 درصد پرسش ها پاسخ صحیح بدهند. اگر زیر 75 درصد پاسخ دهند، دوباره از آنها امتحان گرفته می شود. اگر در امتحان دوم هم رد شوند می توانند در دوره ای که وزارت مهاجرت کبک برگزار می کند شرکت نمایند.

کودکان زیر 18 سال و افرادی که مشکلات پزشکی و بیماری دارند از این فرایند معاف هستند. جزییات بیشتری در مورد نوع پرسش ها، معیارهای نمره دهی و منابع امتحانی ارائه نشده است. افرادی که از طرف کبک انتخاب می شوند درخواست خود برای اقامت دائم را به دولت فدرال ارائه می کنند؛ دولت فدرال هم با انجام معاینات پزشکی و استعلام سوء پیشینه فرایند تایید آنها را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به کانادا

اولین گام برای دریافت CSQ ارائه ابراز تمایل از طریق پلتفرم Arrima است. وزارت مهاجرت کبک ، ابراز تمایل ها را بازبینی می کند و برای آندسته از متقاضیانی که واجد شرایط بوده و معیارهای بازار کار کبک را دارند دعوتنامه صادر می کند. دولت کنونی کبک در اکتوبر 2018 دقیقا یک سال پیش بر سر کار آمد و از همان ابتدا، جذب مهاجران را موقتا کاهش داد و اعلام کرد که هر کس مایل به مهاجرت به کبک است باید از زبان فرانسه و ارزش های جامعه کبک آگاهی کافی داشته باشد؛ دولت کبک هدف از این کار را خوگیری بیشتر مهاجران با جامعه کبک اعلام کرده است.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها