England Flag
Search
Search
Close this search box.

جزییات دو پذیرش اکسپرس انتری اخیر آلبرتا

اکسپرس انتری

جدیدترین خبرها حاکی از آن هستند که استان آلبرتای کانادا در دو پذیرش آخر ماه اکتوبر، برای 401 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرده است تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف این استان جهت اقامت دائم ارائه کنند. آلبرتا در تاریخ 24 اکتوبر، از 372 متقاضی اکسپرس انتری که در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای دعوتنامه بودند دعوت کرد. حد اقل امتیاز این 372 متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی 300 بوده است. استان آلبرتای کانادا در دومین پذیرشی که در تاریخ 30 اکتوبر برگزار کرد هم از 29 متقاضی دعوت به عمل آورد که حد اقل امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی 350 و بالاتر بود.

تمام استان ها و مناطق کانادا که در برنامه مهاجرت استانی کانادا شرکت دارند حتی حد اقل دارای یک مسیر مهاجرتی مرتبط با سیستم اکسپرس انتری هستند؛ سیستم اکسپرس انتری که در سال 2015 از آن رونمایی شد، سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به کانادا

مسیر اکسپرس انتری آلبرتا

این مسیر مهاجرتی به برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری به دنبال کارگران ماهر خارجی که در آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستند و یا در شغلی شغال هستند که از اولویت های توسعه اقتصادی استان حمایت می کند بگردد. آنگونه که برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اعلام کرده احتمال صدور دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری با شرایط زیر بیشتر است:

  • در آلبرتا سابقه کار/تحصیل دارند یا از کارفرمای آلبرتایی پیشنهاد شغل دریافت کرده اند؛
  • از یکی از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده اند؛ و یا
  • یکی از والدین، فرزندان یا خواهر/برادرهایشان در آلربرتا زندگی می کند

اما شرایط و عوامل زیر احتمال صدور دعوتنامه را کاهش می دهند:

  • انقضای پروفایل اکسپرس انتری ظرف مدت سه ماه آینده
  • اشتغال متقاضی اکسپرس انتری در شغلی که در فهرست مشاغل فاقد شرایط لازم مسیر مهاجرتی فرصت آلبرتا و نیز فهرست مشاغل با دستمزد بالا و پایین در استان آلبرتا عنوان شده و یا متقاضی در هر شغلی اشتغال داشته باشد که تعداد زیادی از متقاضیان شاغل در آن از انواع مسیرهای مهاجرتی به برنامه مهاجرت استانی آلبرتا درخواست داده اند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها