England Flag
Search
Search
Close this search box.

بزرگترین پذیرش EOI جزیره پرنس ادوارد آیلند برگزار شد

جزیره پرنس ادوارد

خبرهایی که به دست ویزا موندیال رسیده حکایت از این دارند که جزیره پرنس ادوارد، کوچک ترین جزیره کانادا، بزرگترین پذیرش EOI یا ابراز تمایل خود را برگزار کرده است. این پذیرش در 21 نوامبر برگزار شده و طی آن برای 171 متقاضی مهاجرت از طریق مسیرهای اکسپرس انتری، Labour Impact و Business Impact صادر شده است.  

پس از پذیرش 21 فوریه، این دومین پذیرش بزرگ جزیره پرنس ادوارد است؛ این استان در مجموعه، طی این دو پذیرش 199 دعوتنامه صادر کرده است. گفتنی است در پذیرش 21 نوامبر، 157 متقاضی از طریق مسیرهای اکسپرس انتری و Labour Impact دعوت شده اند و هم اکنون می توانند درخواست خود را به برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد آیلند برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند.

لازم به ذکر است که اکسپرس انتری جزیره پرنس ادوارد آیلند به سیستم اکسپرس انتری فدرال وابسته است؛ این سیستم صف انتظار متقاضیان را برای سه دسته مهاجرت کاری مدیریت می کند:  Federal Skilled Worker Class، Federal Skilled Trades Class و Canadian Experience Class.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها دعوت خواهد شد تا تقاضای خود برای اقامت دائم کانادا را به دولت کانادا ارائه کنند.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که مایل هستد از طرف برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد در نظر گرفته شوند باید ابتدا ابراز تمایل خود را به برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد آیلند ارائه کنند و یا به عبارت دیگر Expression of interest خود را در آنجا ثبت نمایند.

پروفایل های expression of interest امتیازدهی می شوند و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی دعوت می شود تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند. برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد اعلام نکرده است که چه تعداد از متقاضیان اکسپرس انتری در این پذیرش دعوت شده اند و یا حداقل امتیاز آنها چه بوده است.

یکی دیگر از مسیرهای مهاجرت به استان جزیره پرنس ادوارد دسته ی  Labour Impact است که مناسب اتباع خارجی دارای پیشنهاد کار معتبر در این استان است. متقاضیان این دسته مهاجرتی می بایست پروفایل EOI خود را ثبت نمایند. طی سال 2019 تا کنون، برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد مجموعا 1336 دعوتنامه از طریق دسته های اکسپرس انتری و Labour Impact صادر کرده است.

بیشتربخوانید: مهاجرت به کانادا

همچنین گفتنی است در پذیرش 21 نوامبر 14 دعوتنامه هم برای متقاضیانی صادر شد که در مسیر مهاجرتی Work Permit Stream دارای پروفایل EOI بوده اند. حد اقل امتیاز این مسیر مهاجرتی 130 بوده است. این مسیر مهاجرتی مناسب افرادی است که مایل هستند در جزیره پرنس ادوارد کسب و کاری راه اندازی نمایند. تا اینجای سال جاری میلادی از طریق این مسیر، مجموعا 182 دعوتنامه برای کارآفرینان خارجی صادر شده است.  

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها