England Flag
Search
Search
Close this search box.

دعوت ساسکاچوان از ۸۵۸ متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز

اکسپرس انتری

ساسکاچوان ماه اکتوبر را در حالی به پایان برد که یکی دیگر از پذیرش های بزرگ خود را برگزار نموده و طی آن برای متقاضیان اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر نمود. در این پذیرش که در تاریخ 31 اکتوبر برگزار شد طبق روال پذیرش های شش هفته ی اخیر ساسکاچوان، مجموعا 858 دعوتنامه از طریق این دو مسیر مهاجرتی محبوب برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان صادر شد؛ هیچ یک از این دو مسیر داشتن پیشنهاد شغل و سابقه کار در کانادا را شرط نمی دانند.

زیزمجموعه اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز هم در برابر متقاضیان مهاجرت که فاقد پروفایل در اکسپرس انتری هستند گشوده است.

11 پذیرش از تاریخ 25 سپتامبر تا کنون

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از 25 سپتامبر، شش پذیرش از طریق زیرمجموعه اکسپرس انتری و پنج پذیرش از طریق زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز برگزار نموده است. طی این 11 پذیرش، مجموعا 4704 دعوتنامه برای تقاضا حهت انتخاب استانی شدن، برای متقاضیان هر دو زیرمجموعه صادر شده است. در پذیرش 31 اکتوبر، متقاضیان در مشاغل متنوعی از قبیل منابع انسانی، تحلیلگر و مشاور سیستم های اطلاعات، تحلیلگر سامانه داده ها و مدیران دیتا، مکانیک ها و بازرسان هواپیما مشغول به کار بودند.  

ابراز تمایل یا expression of interest

متقاضیانی که می خواهند از طریق این دو زیرمجموعه از طرف استان ساسکاچوان در نظر گرفته شوند باید تمایل یا EOI خود را به ساسکاچوان اعلام کنند. متقاضیان واجد شرایط هر دو زیرمجموعه و بر اساس عواملی از قببیل سن، تحصیلات ، سابقه کار دارای مهارت، تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه و داشتن ارتباطات در ساسکاچوان از 100 امتیاز نمره می گیرند. متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی که از طریق برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان برگزار می شود دعوت می شوند.

بیشتر بخوانید: تحصیل در کانادا

در پذیرش 31 اکتوبر، حد اقل امتیاز متقاضیان هر دو زیرمجموعه اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز 69 بود. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان متقاضیان واجد شرایطی را که 68 امتیاز و بیشتر و نیز 10 سال سابقه کار داشتند و سطح تسلط آنها به زبان های انگلیسی یا فرانسه معادل CLB 7 بود انتخاب کرده است. گفتنی است آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که برای انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان در نظر گرفته می شوند و تقاضای آن را ارائه می کنند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.  

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها