England Flag
Search
Search
Close this search box.

منیتوبا از ۱۵۷ کارگر و دانشجوی خارجی دعوت کرد

مهاجرت به کانادا

جدیترین خبرها از این حکایت دارند که استان منیتوبا طی پذیرشی که در 24 اکتوبر برگزار نموده از 157 متقاضی دعوت کرده تا تقاضای خود برای انتخاب شدن از طرف این استان به منظور اقامت دائم کانادا را ارائه کنند. متقاضیانی که دعوتنامه دریافت کرده اند پروفایل خود را در یکی از سه مسیر مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ثبت کرده بودند: Skilled Worker in Manitoba ، Skilled Worker Overseas و International Education. بدین ترتیب استان منیتوبا تا اینجای سال 2019 مجموعا برای 6731 متقاضی مهاجرت توصیه نامه برای تقاضا یا LAA صادر کرده است.

تعداد این دعوتنامه ها یا توصیه نامه ها جهت تقاضا برای هر دسته به شرح زیر بوده است:

  • Skilled Worker in Manitoba: 117
  • Skilled Worker Overseas: 24
  • International Education Stream: 16

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا همچنین اعلام کرده است 12 دعوتنامه برای متقاضیانی صادر شده که در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل داشته اند. از جمله شرایط برای انتخاب شدن از طرف استان منیتوبا این است که متقاضی در یکی از مشاغل مورد نیاز منیتوبا سابقه کار داشته باشد و ابراز تمایل یا expression of interest خود را به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ارائه کند.  

اکسپرس انتری

در پذیرش 24 اکتوبر منیتوبا مجموعا 24 دعوتنامه برای متقاضیانی که در سیستم اکسپرس انتری پروفایل معتبر داشتند صادر شد. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA ( دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع ربه بندی یا به اختصار CRS دریافت می کند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد. از مجموع 224 توصیه نامه که منیتوبا در 25 سپتامبر صادر نمود، 15 عدد برای متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل معتبر داشتند صادر شد. 

مسیر مهاجرتی Skilled Worker in Manitoba

همچنین، مجموعا 117 توصیه نامه نیز برای متقاضیانی صادر شد که در دسته ی Skilled Worker in Manitoba ابراز تمایل یا EOI خود را ثبت کرده بودند؛ این مسیر مهاجرتی راهی را برای اخذ اقامت دائم کارگران ماهر خارجی موقت و دانشجویان خارجی که از موسسات آموزش عالی منیتوبا فارغ التحصیل شده اند باز می کند.

از جمله شرایط این مسیر مهاجرتی داشتن پیشنهاد کار تمام وقت و دائمی از کارفرمای منیتوبایی و نیز داشتن سایر معیارها است. ابراز تمایل یا EOI کارگران ماهر از 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند توصیه نامه جهت تقاضا یا LAA دریافت می کنند. پایین ترین امتیاز در پذیرش 24 اکتوبر از طریق این دسته 685 بوده است.

مسیر مهاجرتی Skilled Worker

از طریق این مسیر هم 24 توصیه نامه برای تقاضا صادر شد. متقاضیان این مسیر مهاجرتی هم بر اساس سیستم امتیازدهی EOI منیتوبا رتبه بندی می شوند. حد اقل امتیاز در این مسیر مهاجرتی نیز 567 بوده است.

مسیر مهاجرتی International Education Stream

این مسیر متقاضیانی را انتخاب می کند که دارای مهارت های مورد نیاز بازار کار استان منیتوبا هستند. این مسیر سه زیرمجموعه دارد: Career Employment Pathway, Graduate Internship Pathway وStudent Entrepreneur  Pathway. در پذیرش 24 اکتوبر از طریق این مسیر مهاجرتی 16 توصیه نامه برای تقاضا یا LAA صادر شد. حد اقل امتیاز این مسیر مهاجرتی اعلام نشده است.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها