England Flag
Search
Search
Close this search box.

دعوت کبک از ۱۶۹ متقاضی مهاجرت کاری

مهاجرت به کبک

جدیدترین خبرها از این حکایت دارند که وزارت مهاجرت کبک جزییات جدیدترین پذیرشی که در ۲۵ سپتامبر برگزار کرده را منتشر نموده است؛ در این پذیرش از ۱۶۹ متقاضی مهاجرت که از طریق پورتال Arrima اقدام کرده بودند دعوت شده است. دعوتنامه ها برای متقاضیانی صادر شد که پروفایل Expression of Interest خود را ثبت کرده بودند. بدین ترتیب کبک از ۴ جولای تا کنون برای 1,595متقاضی که در Arrima دارای پروفایل بوده اند صادر کرده است.  

سیستم Arrima چیست؟

گفتنی است سال پیش بود که کبک از پورتال Arrima رونمایی کرد؛ این سیستم برای دریافت EOI از طریق برنامه Quebec Skilled Worker طراحی شده است و درخواست متقاضیان را مدیریت می کند. EOI درخواست نیست بلکه صرفا راهی است برای اینکه متقاضی تمایل خود را به وزارت مهاجرت کبک جهت دریافت گواهی انتخاب کبک اعلام کند.

در سیستم جدید Arrima که مبتنی بر ابراز تمایل یا EOI است و جایگزین سیستم قبلی شده است، متقاضیان پروفایل می سارند و بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، حوزه تخصص، سابقه کار و تسلط بر زبان فرانسه امتیاز دریافت می کنند. متقاضیان بر اساس این امتیاز و عواملی نظیر کمبود نیروی کار در مناطق حاشیه ای استان کبک انتخاب می شوند تا درخواست خود را برای دریافت CSQ ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به کانادا

متقاضیانی که CSQ دریافت می کنند درخواست اقامت دائم خود را به وزارت مهاجرت فدرال ارائه می کنند و پس از آزمایش های پزشکی و عدم سوء پیشینه موثر اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها