England Flag
Search
Search
Close this search box.

قوانین مربوط به لباس های دانش آموزان در تورنتو پس از یک دهه دچار تغییرات اساسی می شوند

قوانین مربوط به لباس های دانش آموزان در تورنتو پس از یک دهه دچار تغییرات اساسی می شوند

دانش آموزان تورنتویی به زودی آزادی های بسیار بیشتری در زمینه انتخاب پوشش و لباس مدرسه خود خواهند داشت، چرا که هیات مدیره منطقه ای مدارس تورنتو (TDSB) برخی قوانین جدید مربوط به لباس دانش آموزان را به تصویب رسانده است که بسیار انعطاف پذیرتر و راحتتر از قوانین قبلی می باشند.

با شروع مدارس از سپتامبر 2019، دانش آموزان قادر خواهند بود لباس هایی مانند کلاه، لباس های کلاه دار، نیم تنه و تاپ بنددار در کلاس های درس بپوشند که نسبت به آنچه  قبلا مجاز به پوشیدن بودند، بسیار متفاوت خواهد بود.

به گفته TDSB، سیاست های جدید مربوط به پوشش دانش آموزان در 22 ماه می به تصویب رسید و در تمامی مدارس تحت نظر این هیات در سراسر تورنتو اعمال خواهد شد.

بر اساس این سیاست جدید دانش آموزان قادر خواهند بود لباس هایی را انتخاب نمایند که راحتی بیشتری داشته و شانه ها، گردن، پهلوها، پاها و برخی از دیگر قسمت های بدنشان را به نمایش می گذارد. حرکتی که به عقیده TDSB، استانداردهای عادلانه و یکسانی برای لباس دانش آموزان ایجاد خواهد نمود و شیوه ای است که در سراسر منطقه اجرایی می شود.

به گفته اعضای هیات مدیره مدارس تورنتو این سیاست جدید با اصولی همچون برابری، مبارزه با نژاد پرستی، مبارزه با اجبار و زور و آموزش های ضدنژادپرستانه، عادلانه و فراگیر مطابقت و همخوانی دارد.

براساس گزارش وب سایت TDSB، این اولین باری است که این سیاست پس از حدود یک دهه مورد بازبینی قرار گرفته است.

این گزارش می گوید به لحاظ تاریخی، قوانین و سیاست های مربوط به لباس مدارس به گونه ای نوشته و اجرایی شده اند که نامتناسب بوده و تاثیراتی منفی بر دانش آموزان دختر، تنوع نژادی، تنوع جنسیتی، دانش آموزان ترنس و دوجنسیتی، افراد دچار معلولیت و تبعیضات اجتماعی و اقتصادی و همچنین دانش آموزان اقوام بومی داشته است.

بیشتر بخوانید: تحصیل در کانادا

 TDSB می گوید از طریق انجام اقدامات متمرکز، صریح، مداوم و مصمم می تواند این سیر تاریخی را به چالش کشیده و بر آن تسلط یابد.

 

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها