England Flag
Search
Search
Close this search box.

ونکوور با بزرگترین افت قیمت جهانی خانه های لوکس مواجه است

ونکوور با بزرگترین افت قیمت جهانی خانه های لوکس مواجه است

در حالی که کاهش قابل ملاحظه ای در قیمت های بازار مسکن ونکوور دیده نمی شود و بازار املاک این شهر همچنان داغ است، به نظر می رسد که حداقل یک بخش از آن به طور قابل توجهی دچار کاهش شده است.

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، بازار املاک و مستغلات لوکس در این شهر با بیشترین افت قیمت جهانی روبرو شده و با کاهش 11 درصدی نسبت به سال گذشته، قیمت خانه های لوکس کاهش چشمگیری داشته است.

آخرین یافته ها و آمار بر اساس شاخص شهرهای جهان (Global Cities Index)، توسط آژانس مشاورین املاک Knight Frank’s در مورد سود و زیان بازار املاک لوکس در شهرهای سراسر جهان به دست آمده و مورد بررسی قرار گرفته است.

در سال جاری میلادی، سنگاپور به صدر این لیست راه یافته است و قیمت املاک لوکس در آن در حال افزایش است. به گفته بلومبرگ قیمت خانه های لوکس در این جزیره در سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر، 13 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. این گزارش اشاره کرد که این افزایش قیمت ها به واسطه دسترسی محدود به خانه های لوکس ایجاد شده است.

این آخرین یافته ها به همراه گزارش دیگری از سایت Sotheby’s International، نشان می دهد که بازار املاک و مستغلات لوکس شهر ونکوور در مسیر نزولی قرار دارد.

ونکوور با بزرگترین افت قیمت جهانی خانه های لوکس مواجه است

Sotheby در مهم ترین گزارش اواسط سال خود، فعالیت های املاک و مستغلات در سراسر کشور را برای معاملاتی که به ارزش یک میلیون دلار بودند، بررسی کرد.

این شرکت متوجه شد که در نیمه اول سال 2018، بازار خانه های یک میلیون دلاری ونکوور با کاهش ناگهانی قیمت ها مواجه شده و معاملات فروش بالای یک میلیون دلاری با 36 درصد کاهش نسبت به سال گذشته روبرو شده و تنها 885 خانه به فروش رفته است و همچنین فروش خانه های با ارزش بیش از 4 میلیون دلار در سال گذشته به میزان 55 درصد کاهش یافت و تنها 86 خانه فروخته شده است.

طبق گزارش فوق، در برابر اجرای یک طرح 30 امتیازی برای تامین هزینه مسکن توسط دولت بریتیش کلمبیا در فوریه سال 2018، بازار خانه های یک میلیون دلاری مناسب برای زندگی یک خانوار، با کاهش محسوسی روبرو شد، در حالی که بازار خانه های به هم پیوسته و کاندومینیوم به شکل قابل انعطافی باقی مانده بود.

در مجموع، فروش املاک مسکونی یک میلیون دلاری در شش ماه اول سال، 19 درصد نسبت به دوره زمانی سال گذشته کاهش نشان داد و به 1،939 واحد رسید و میزان فروش خانه های 4 میلیون دلاری 47 درصد نسبت به سال قبلش کاهش داشت و به 111 واحد رسید، زیرا اعتماد مصرف کنندگان و تعامل با بازار کاهش یافته است.

بیشترین کاهش خرید و فروش در بازار خانه های تک خانواده ای بود، که با کاهش 36 درصدی املاک یک میلیون دلاری و کاهش 55 درصدی املاک 4 میلیون دلاری، میزان فروش هر یک به ترتیب به 885 واحد و 86 واحد کاهش یافت و به محدوده بازار خریدار وارد شد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها