England Flag
Search
Search
Close this search box.

نگاهی بر گران ترین خانه های فروشی در 15 کشور جهان

نگاهی بر گران ترین خانه های فروشی در 15 کشور جهان

ممکن اشت شما نتوانید مالک یکی از گران ترین خانه های جهان باشید، ولی حداقل می توانید تصور کنید که یکی از این خانه های لوکس متعلق به شماست، درست مثل 99.999999999 درصد از بقیه جمعیت جهان که چنین تصوراتی دارند. و این یکی از دلایلی است که همواره املاک و عمارت های لوکس گران قیمت برای همگان جذاب و مورد توجه بوده اند.

تصور کنید که در خانه ای بسیار بزرگ و لوکس زندگی می کنید و از امکانات عجیب  و غریب آن لذت می برید، و در حین انجام کارهای ساده روزانه همچون بیرون بردن زباله ها، از مناظر شگفت انگیز آن نیز لذت می برید. خب، حالا بیایید تا در عالم واقع با چنین موقعیتی روبرو شویم. اگر شما واقعا در چنین خانه هایی زندگی کنید، بعید است خودتان زباله ها را به بیرون حمل کنید. در چنین شرایطی، حتما پیش خدمت ها این قبیل کارها را برای شما انجام می دهند و یا شاید شما ربات های مخصوصی برای انجام این کارها داشته باشید.

حال ببینیم اصولا “خانه گران قیمت” به چه خانه ای گفته می شود.

خب به عنوان مثال در تورنتو، با توجه به افزایش قیمت مسکن، شاید به نظرتان برسد که هر خانه ای یک خانه گران قیمت است. ولی وبسایت آژانس املاک Point2 Homes لیستی از این خانه های گران قیمت فروشی را در پانزده کشور جهان تهیه و منتشر کرده است که با دیدن قیمت آنها متوجه خواهید شد املاکی که در تورنتو به نظرتان گران قیمت می آیند، در مقایسه با گران ترین خانه های دنیا، به طور مضحکی ارزان قیمت هستند.

اکنون می توانیم نگاهی به گران ترین خانه برای فروش در جهان داشته باشیم. این خانه “The One” نام دارد؛ یک خانه فوق العاده بزرگ آمریکایی، که سلطان بزرگ ترین عمارت های مدرن امروزی است. وسعت این خانه بزرگ حدود 100 هزار فوت مربع (حدود 9290 متر مربع) می باشد و در حالیکه در شهر لس آنجلس آمریکا قرار گرفته است، خود وسعتی در حد یک کشور کوچک دارد. بنابراین شما می توانید با پرداخت مبلغ 652 میلیون دلار یک کشور کوچک برای خود خریداری نمایید!

نگاهی بر گران ترین خانه های فروشی در 15 کشور جهان

پیش از اینکه به لیست نهایی قیمت این املاک لوکس فروشی در نقاط مختلف جهان نگاهی بیندازیم، در اینجا چند مورد دیگر از وبسایت Point2 Homes آمده است که با نگاهی به مشخصات این املاک، قابل درک است.

در مقابل خانه 652 میلیون دلاری آمریکا که در صدر لیست گران ترین خانه ها قرار دارد، کاستاریکا ارزان ترین گزینه را در این لیست به خود اختصاص داده است و در رتبه پانزدهم قرار گرفته است. این خانه یک اقامتگاه گرمسیری در Guanacaste است که فقط 39 میلیون دلار ارزش دارد.

و اما عنوان گران قیمت ترین خانه در کشور کانادا، به بنای با پرستیژ Chelster Hall در اوکویل انتاریو با قیمت 59 میلیون دلار، نسبت داده شده است. برخی مشخصات عمارت  Chelster Hall در کانادا عبارتند از:

  • قیمت عمارت: 59 میلیون دلار آمریکا
  • وسعت: 43،850 فوت مربع
  • تعداد اتاق خواب ها: 6 اتاق
  • تعداد حمام و دستشویی: 13 سرویس
  • فضای پارک ماشین: تنها 30 جای پارک

نگاهی بر گران ترین خانه های فروشی در 15 کشور جهان

و اکنون به بخش هیجان انگیز مقاله می رسیم که شامل لیست قیمت این عمارت های مجلل و لوکس می باشد.

گران ترین خانه های دنیا در حال حاضر، به ترتیب در پانزده کشور زیر قرار دارند:

  1. آمریکا؛ 652 میلیون دلار
  2. هنگ کنگ؛ 583 میلیون دلار
  3. فرانسه؛ 535 میلیون دلار
  4. سوئیس؛ 241 میلیون دلار
  5. باربادوس؛ 163 میلیون دلار
  6. اسپانیا؛ 120 میلیون دلار
  7. روسیه؛ 112 میلیون دلار
  8. سنگاپور؛ 104 میلیون دلار
  9. پرتغال؛ 83 میلیون دلار
  10. چین؛ 82 میلیون دلار
  11. هلند؛ 75 میلیون دلار
  12. امارات متحده عربی؛ 71 میلیون دلار
  13. کانادا؛ 59 میلیون دلار
  14. اسرائیل؛ 46 میلیون دلار
  15. کاستاریکا؛ 39 میلیون دلار

 

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها