England Flag
Search
Search
Close this search box.

مشاغل دارای اولویت اکسپرس انتری نیو برانزویک

نیو برانزویک

استان نیو برانزویک مشاغل دارای اولویت خود را برای استریم بازار کار اکسپرس انتری معرفی نموده است. این چهارمین بار از نوامبر 2017 است که استریم بازار کار نیو برانزویک کارگران بخش ارتباطات و فناوری و سایر مشاغل را هدف گرفته است. در لیست به روز رسانی شده 19 شغل و حرفه به چشم می خورد که 9 تا از آنها (که پر رنگ تر از بقیه هستند) مشاغل تازه افزوده شده هستند:

مدیران ارشد – مالی، ارتباطات و سایر خدمات کسب و کارشغل
0013NOC
مدیران بخش خدمات درمانی و سلامتشغل
0311NOC
مدیران رستورانشغل
0631NOC
تحلیلگران سرمایه گذااری و امور مالیشغل
1112NOC
فعالان حرفه ای بخش منابع انسانیشغل
1121NOC
دستیاران اداریشغل
1222NOC
ماموران خریدشغل
1225NOC
دستیاران اجراییشغل
1225NOC
حسابدارانشغل
1311NOC
مشاوران و تحلیلگران سیستم اطلاعاتشغل
2171NOC
تکنیسین های شبکه ی کامپیوترشغل
2281NOC
طراحان و مهندسان نرم افزارشغل
2173NOC
تحلیلگران و مدیران سامانه داده هاشغل
2172NOC
برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه ی تعاملیشغل
2174NOC
مربیان و دستیاران نونهالانشغل
4214NOC
مترجمانشغل
5125NOC
سوپروایزرهای عمده فروشیشغل
6211NOC
خریداران عمده فروشی و خرده فروشیشغل
6222NOC
آشپزهاشغل
6322NOC

استریم بازار کار اکسپرس انتری نیو برانزویک به این استان اجازه می دهد تا کاندیدهای واجد شرایط را در سیستم فدرال اکسپرس انتری انتخاب کرده و از آنها برای تقاضا جهت کاندید استانی دعوت کند. کاندیدهای اکسپرس انتری که از طرف نیو برانوزویک کاندید استانی شده اند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند. کاندیدها باید علاوه بر داشتن سابقه کار در مشاغل فوق، در حال حاضر یکی از معیارهای زیر را هم داشته باشند:

  • در حال حاضر در نیو برانزویک استخدام باشند و یا از یک شرکت نیو برانزویکی پیشنهاد شغلی دریافت کرده باشند که به موجب دسته بندی ملی مشاغل کانادا در رده مهارتی نوع 0 یا سطح مهارتی A ، B است؛
  • یا فرزند، برادر، خواهر، ( همه باید بالای 18 سال باشند) پدر، مادر، خاله، عمه، عمو، دایی، پدربزرگ و مادربزرگ او حد اقل یک سال در نیو برانزویک به عنوان مقیم دائم یا شهروند سکنی داشته باشد
  • با ارائه ی نمره امتحان TEF ، زبان فرانسوی را زبان اول خود اعلام کند

برای اینکه واجد این استریم شوید، باید ابتدا به NBPNP یک EOI (اظهار تمایل) ارائه کنید. NBPNP تنها آندسته از EOI هایی را از آن کاندیدهایی لحاظ می کند که طبق معیارهای دسته ی کارگر ماهر فدرال واجد شرایط هستند و از 100 امتیاز حد اقل 67 امتیاز در معیارهای انتخاب FSWC کسب کرده اند. تمام متقاضیان باید واجد شرایط استریم اکسپرس انتری بازار کار نیو برانزویک هم باشند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها