England Flag
Search
Search
Close this search box.

رونمایی از EOI ساسکاچوان

ساسکاچوان

برنامه ی کاندید مهاجرت استانی ساسکاچوان از مدل قبلی فاصله گرفته و از تاریخ 16 ماه جولای سال جاری، سیستم EOI ساسکاچوان جایگزین مدل قبلی مهاجرت کارگران دارای مهارت می شود. فرایند جدید بدین معنی است که اولین گام برای لحاظ شدن در زیرمجموعه های کارگر ماهر خارجی ایجاد پروفایل Expression of Interest با استفاده از سیستم تقاضای آنلاین ساسکاچوان یعنی “OASIS” است. اعمال این تغییر بدین معنی است که از استخر کاندیدهای منتخب دراوهای منظم  مرتب انجام خواهد شد. در مدل قبلی، به صورت فصلی مهاجر جذب می شد و هر که زودتر تقاضا می داد پذیرفته می شد. مدل جدید، ساسکاچوان را در ردیف سایر استان های کانادا که از سیستم EOI استفاده می کنند قرار می دهد.

این فرایند مستلزم این است که کاندیدها فرایند پیشا تقاضا را از در فرم آنلاین انجام دهند تا شرایط آنها بررسی شود و مشخص شود که آیا بسته به معیارهای انتخابشان واجد شرایط هستند یا خیر. این معیرها شامل تحصیلات و آموزش، سابقه کار دارای مهارت، دانش و مهارت زبانی، سن و ارتباطات متقاضی با بازار کار ساسکاچوان می شود. کاندیدها باید در یکی از مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان دارای سابقه کار باشند.

سیستم EOI برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از همان شبکه امتیازدهی استفاده می کند که در حال حاضر برای دسته ی کارگر ماهر بین المللی مورد استفاده است. کاندیدهایی که از 100 امتیاز 60 امتیاز کسب کنند وارد استخر EOI می شوند و بر اساس امتیازشان رتبه بندی می شوند و از کاندیدهایی که در استخر EOI هستند و بیشترین امتیاز را دارند طی دراوهای متوالی و منظم دعوت به تقاضا برای اقامت دائم می شود.

EOI ساسکاچوان

SINP اعلام کرده است که اگر تعداد زیادی از کاندیدها امتیازات یکسان و مساوی داشتند، اولویت با کاندیدهایی است که با بازار کار ساسکاچوان دارای ارتباطاتی هستئد. این افراد کسانی هستند که به خاطر داشتن یک قوم و خویش در ساسکاچوان یا داشتن سابقه کار و تحصیل در ساسکاچوان امتیاز اضافی دریافت می کنند. کاندیدهایی که بیشترین سابقه کار و بالاترین امتیاز زبان را دارند در صف بعدی اکاندیدهای دارای رابطه و سابقه کار و تحصیل قرار دارند.SINP اعلام کرده که دراوها حد اقل ماهانه انجام خواهد شد اما بسامد آنها را نیاز و تعداد دعوت نامه هایی که در هر دراو صادر می شوند تعیین خواهد کرد.

تاریخ دراوها اعلام نخواهد شد اما محدوده ی امتیازها و ویژگی های کاندیدهای منتخب در وبسایت EOI برنامه مهاجرت کاندید استانی ساسکاچوان اعلام خواهد شد. همچنین اعلام شده است که ممکن است انتخاب EOI ها به شغل محدود شود و از این جهت کاندیدهایی که چشم انداز استخدامی مثبت داشته باشند انتخاب خواهند شد و تقاضاها از نیاز استخدامی فراتر نخواهد رفت. کاندیدهایی که از ساسکاچوان دعوت به تقاضا برای کاندید استانی دریافت می کنند، از طریق ایمیل اطلاع داده خواهد شد. تقاضاهای کامل برای کاندید استانی ظرف 60 روز از دریافت دعوتنامه با استفاده از همان اطلاعات لاگین پروفایل EOI کاندید ارائه خواهد شد. کاندیدهای اکسپرس انتری که برای ساسکاچوان کاندید شده اند 600 امتیالز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) دریافت خواهند کرد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها